וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לוזון יחתום על ההסכם, התמיכה מהטוטו תגדל

12.8.2013 / 12:25

על פי הסכם שנרקם, הטוטו יעביר עוד כ-30 מיליון שקל. גורם: "עתיד הכדורגל בידי לוזון". עיני ייפגש עם נציגי הקבוצות

ביממה הקרובה צפויים נציגי קבוצות ליגת העל להיפגש עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני. בפגישה אמורים לשמוע הנציגים את עיקרי ההסכם שאליו הגיע עם שרת הספורט לימור לבנת. מתברר כי בין הצדדים הושג הסכם שבמסגרתו יעביר הטוטו עוד 30 מיליון שקל לקבוצות, וזאת בתנאי שלוזון יחתום על ההסכם כמובן.

עופר עיני במשרדי ההסתדרות, דצמבר 2012. יותם רונן
ידגיש כי מטרתו אינה לפגוע בלוזון. עופר עיני/יותם רונן

עיני ידגיש בשיחה עם נציגי הקבוצות ובהם יעקב שחר כי מטרתו היא אינה לפגוע בלוזון, אלא ששני הצדדים ייצאו מרוצים. לאחר מכן צפויה פגישה נוספת, הפעם בין עיני ללוזון.
כיצד ייתכן הסכם כזה, הכולל הגדלת התמיכה, אתם שואלים? ובכן, מתברר כי עשרה מיליון שקל מתוך ה-80 מיליון כלל לא עברו לקבוצות משום שמדובר בסעיפים מתנים. כל למשל, קיים סעיף של "ישראליות" הקובע כי קבוצה שתשחק ללא זרים כלל תקבל מענק כזה. סעיפים מתנים נוספים בהסכם, כמו למשל השקעה בפרסומות בתלת מימד, גורמים לכך שחלק מהכסף לא עבר לקבוצות. כעת מדובר על העברה של 80 מיליון שקל נטו ועוד 20 מיליון שקל לליגות הנוער. משרד הספורט מוכן להשקיע עוד כ-30 מיליון שקל בליגות הנוער ובסך הכל מדובר בהיקף תמיכה גדול יותר בעשרות מליוני שקלים.

"לוזון חייב להבין שעתיד הכדורגל בידיים שלו. לא מעט מאיתנו מבינים שאם הוא יחתום על הסכם מדובר בהצלחה שלו ולא חלילה בפחיתות כבוד", אמר אחד מראשי הקבוצות. "העניין הזה יכל להיגמר מזמן אם לא משחקי האגו בתקשורת. לדעתי בסופו של דבר כן יתגבש הסכם".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully