וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני ייפגש עם לוזון, חלק מראשי הקבוצות מודאגים

11.8.2013 / 11:27

יו"ר ההסתדרות יציג המתווה עליו סיכם עם לבנת, ויציע שינויים מסוימים. גורם: "לוזון מסתמך על מקדמות. בטווח הארוך ניפגע"

יו"ר ההסתדרות עופר עיני ייפגש במהלך השבוע עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, בנוגע לסיכום אליו הגיע עם שרת הספורט לימור לבנת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עיני הציע לשרה מתווה לו הסכימה, לפיו לוזון יסיים את כהונתו בתום העונה הנוכחית. בניגוד ללבנת, לוזון מתנגד כרגע להצעה ועיני ינסה לשכנע אותו להסכים לו, תוך שינוי מספר סעיפים.

בסביבתו של לוזון אמרו היום (ראשון) כי ההסכם הנוכחי, לפיו כהונתו תוארך בשנה, לא מקובל עליו. אחרים הדגישו כי: "לוזון לא טוען כי הוא ימשיך בתפקיד לנצח, הוא פשוט לא מוכן שלבנת תקבע מי יהיה היו"ר. האם מדינת ישראל הייתה מסכימה שארצות הברית תדיח את נתניהו, בתמורה לקבלת תמיכה צבאית וכלכלית?".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
יסיים את כהונתו בתום העונה הנוכחית? לוזון/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים שלוזון יכנס בקרוב הוא יצהיר כי יקבל מענקים מאופ"א, שיקזזו חלק מההפסדים של הקבוצות בגין אי חתימת ההסכם. קבוצות ליגת העל יפסידו 1.9 מיליון שקל, ואילו קבוצות הלאומית 1.2 מיליון שקל. בבקרת התקציבים יבהירו בימים הקרובים לכל הקבוצות כי יש להציג ערבויות מתאימות כנגד ה"הפסדים" הללו.

חלק מראשי הקבוצות מודאגים מכוונת לוזון להסתמך על מקדמות תשלומים מאופ"א וכן ממכירת זכויות שידור עתידיות. "זה אומר שלוזון ימצא פתרון לעונה הנוכחית, אבל מה יקרה בעוד שנתיים ושלוש? מאיפה הקבוצות יביאו את הכסף שקיבלו העונה כמקדמות?", אמרו. הם ממשיכים לתמוך בעמדת לוזון ואמרו הבוקר: "נוכל לפתוח את הליגה גם ללא הטוטו". המתנגדים טוענים כי "מדובר במבחן גדול עבור אבי. כך נדע האם הפוליטיקה האישית מנצחת את טובת הקבוצות, שעשויות להיפגע בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully