וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה: "המטרה - ליגת העל תוך 3 שנים"

הקבוצה מהעמק פותחת עונה היסטורית בליגה הלאומית, ראש העיר מציב יעדים. הוכנבוים: "אני תמיד רוצה לנצח את כולם"

הפועל עפולה פותחת עונה היסטורית: לאחר שנים ארוכות של נסיונות עקרים להעפיל לליגה הלאומית, הצליחה בעונה שעברה הקבוצה להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית, ובעיר כבר מתחילים לחוש את ההתרגשות לקראת פתיחת הליגה. עד שזה יקרה, קיימה היום (ראשון) הקבוצה את מסיבת העיתונאים הראשונה לעונה זו, שנפתחה עם הצגת התלבושת החדשה של הקבוצה של חברת מקרון האיטלקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשלב זה הוא מסתכל על מרכז הטבלה. הוכנבוים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן ירון הוכנבוים אמר: "אני מאוד שלם עם סגל השחקנים ואני מאמין בו, יש 12 קבוצות וביניהן הפועל עפולה שהן באותה רמה ותהיה תחרות קשה. מי שיתחבר לו וידבק יותר טוב ייהנה ומי שפחות יהיה בתחתית. עושים את כל המאמצים שנהיה בקטגוריה הראשונה שנהיה בקבוצות שיתמקמו במרכז טבלה.

"מאמנים היו אומרים שהם רק רוצים להישאר בליגה, לגיטימי שבשנה הראשונה הקבוצה לא תהיה במאבקי התחתית ואלה היעדים שההנהלה הציבה בפניי. אני תמיד בטירוף ולא מעניין אותי הקבוצה שמשחקת נגדי, אני תמיד רוצה לנצח את כולם גם אם אני אנדרדוג על הנייר".

ראש עיריית עפולה והספונסר הראשי אבי אלקבץ הוסיף: "מתרגשים לקראת פתיחת עונה חדשה, זאת שנה מיוחדת כי לעפולה היה חלום הרבה מאוד שנים להגיע לליגה הלאומית, אחרי שהגשמנו את החלום הקודם ונרצה לחלום חלום חדש - שתוך שלוש שנים עפולה תהיה בליגת העל אחרי שהיא תבסס את קבוצת הנוער שלה. לא מאוחר לחלום שתוך חמש שנים גם עפולה תגיע לאירופה ואירופה תגיע לעפולה".

הקפטן ג'וני טננבאום הוסיף: "הקבוצות בליגה הלאומית פחות או יותר ברמה שלנו, אנחנו מכירים טוב את הליגה הלאומית וכל משחק הוא קשה. לכל קבוצה שתגיע לשחק פה לא יהיה קל, ואנחנו מקווים להפוך לקבוצה לגיטימית במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully