וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8

יונייטד תחטוף את בייל? אטו נותן עדיפות למוריניו וברצלונה הנואשת רוצה את מגן ולנסיה כבלם. כל ההעברות והשמועות

העברות

* אחרי שמכרה את גארי מדל לקרדיף סיטי, סביליה מצאה מחליף דרום אמריקאי, כשהחתימה לחמש שנים את סבסטיאן כריסטופורו האורוגוואי. הקשר בן ה-19, שהגיע עם נבחרת אורוגוואי לגמר אליפות העולם עד גיל 20, נרכש מפניארול תמורת 2.5 מיליון יורו.

* אנדרלכט רכשה ב-5 מיליון יורו את החלוץ אלכסנדר מיטרוביץ' מפרטיזן בלגרד. השחקן שכבש 17 שערים בעונה שעברה, רק בן 18, חתם לחמש שנים בשורות אלופת בלגיה.

* יספר האנסן, 28, שוערה של נורשלנד הדנית, חתם לשלוש שנים באוויאן מהליגה הבכירה בצרפת.

* השוער השוויצרי ג'וני לאוני, שהתחרה בעונה שעברה עם אוהד לויטה באומוניה ניקוסיה, חתם לשנתיים במריטימו הפורטוגלית.

* דוני, שוער רומא (2005-2011) וליברפול לשעבר, הודיע על פרישה בגיל 33 בגלל בעיות בלבו. דוני חזר לאחרונה לקבוצת נעוריו בוטאפוגו, אך לא הספיק לשחק במדיה.

שוער נבחרת ברזיל דוני. Ross Dettman, GettyImages
נאלץ לפרוש. דוני/GettyImages, Ross Dettman

שמועות

* האינדיפנדנט הבריטי מפתיע הלילה כשמפרסם שמנצסטר יונייטד עשויה לחטוף לריאל מדריד את גארת' בייל במידה והעסקה עם ריאל מדריד לא תצא לפועל. עוד מציינים בדיווח כי בטוטנהאם החלו להיות מתוסכלים מהמגעים עם הקבוצה הספרדית.

* במדריד מתחילים להילחץ מהסחבת בעסקת בייל, ובתקשורת הספרדית מדווחים שקרלו אנצ'לוטי וזינדין זידאן לוחצים על הנשיא פלורנטינו פרס להחתים את לואיס סוארס במקום הקשר הוולשי.

* "אל מונדו דפורטיבו": דויד לואיז העביר מסר לברצלונה באמצעות סוכנו שהוא מעוניין להצטרף, אלופת ספרד תציע לצ'לסי 35 מיליון יורו עבור הבלם.

* למרות הרצון של לואיז, ברצלונה נואשת לצרף בלם עוד לפני מחזור הפתיחה בספרד, ואחרי הסירובים מצד הקבוצות של טיאגו סילבה, יאן ורטונגן ודניאל אגר, הקטלאנים מתכננים פנייה לוולנסיה, על מנת לרכוש ממנה את ז'רמי מתיו. הצרפתי הוא בכלל מגן/קשר שמאלי שבעונה האחרונה עשה הסבה גם לעמדת הבלם, וברצלונה יודעת שתוכל לצרפו בפחות מ-20 מיליון יורו, על פי סעיף השחרור בחוזהו החדש.

* סוכנו של דניאל אגר הצהיר היום: "ליברפול דחתה את ההצעה של ברצלונה. יש לדניאל חוזה לשלוש שנים בליברפול. אם הוא יעבור, זה רק אם המועדונים יסכימו על סכום רכישה".

* סקיי ספורטס מדווח הבוקר כי קשרה של ליברפול סטיוארט דאונינג יעבור היום בדיקות רפואיות בווסטהאם אחרי שהמועדונים סיכמו על ההעברה.

* ליברפול מקווה לצרף את מגנה של גרנאדה הספרדית גילרמה סיקיירה עוד לפני פתיחת העונה, כך טוען "הליברפול אקו".

* עוד מכיוון ליברפול, אייאקס מאשרת כי קיבלה הצעות על הבלם ההולנדי טובי אלדרווילדר שמחוזר על ידי האדומים ועל ידי טוטנהאם, "קיבלנו הצעות", אישר המנהל המקצועי מארק אוברמארס, "לא אשחרר שמות של הקבוצות שפנו אלינו".

סמואל אטו שחקן אנז'י מחצ'קאלה. GettyImages
חוזר לאינטר או דווקא לנאפולי? סמואל אטו/GettyImages

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי אינטר ונאפולי נמצאות במרדף להחתמתו של החלוץ הקמרוני סמואל אטו שמשחק בשנתיים האחרונות באנז'י מחצ'קלה. סוכנו של החלוץ אמר: "מעבר לנאפולי יהיה חלום, אין לנו חוזה איתם, אבל אם השחקן ישוחרר מרוסיה, נאפולי תהיה התחנה המועדפת עליו".

* אטו עצמו, לעומת זאת, נותן עדיפות לצ'לסי. "אשמח לחזור לשחק תחת מוריניו", אמר החלוץ. "אף פעם לא משעמם כשהוא בסביבה. אין בכדורגל דמות כמו ז'וזה".

* ליבורנו דורשת מאינטר תשובות לגבי החלוץ סמואל לונגו איתו הגיעו לסיכום בתקופה האחרונה.

* ולנסיה מובילה במאמצים להחתמתו של ילד הפלא ממוצא טורקי קוגלאן פרחט. השחקן בן ה-11 צפוי להצטרף לאקדמיה של העטלפים ולהעדיף את הצעתם על פני פריס סן ז'רמן, מונאקו ואפילו ברצלונה.

* ווסט ברומיץ' צפויה להשלים את עסקת שאילתו של חלוצה של אודינזה מאטיי וידרה, שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה.

* נשיא אסטודיאנטס הארגנטינאית אישר הלילה כי הקבוצה אישרה הצעה של קווינס פארק ריינג'רס על החלוץ הקולומביאני דובאן סאפטה שמחוזר גם על ידי ווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully