וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר המאסטרס במונטריאול

השור ממאיורקה סידר לעצמו תואר שמיני העונה אחרי ניצחון קל על ראוניץ' 2:6, 2:6. סרינה וויליאמס זכתה בטורניר טורונטו

חמש שנים אחרי שזכה בטורניר מונטריאול, רפאל נדאל חגג הערב (ראשון) תואר שמיני העונה בקנדה בטורניר המאסטרס היוקרתי. אחרי הניצחון הענק על נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר, השור ממאיורקה שמדורג רביעי בעולם עשה את זה בקלות גם מול מילוש ראוניץ' הקנדי (13 בעולם) עם ניצחון 2:6, 2:6 תוך שעה ושמונה דקות.

רפאל נדאל. רויטרס
לא היה לו שום פייט. רפאל נדאל/רויטרס

עבור השניים היה זה המפגש הרביעי במספר וכמו בשלושת המפגשים הקודמים, גם הפעם ידו של נדאל הייתה על העליונה. נדאל, שהופיע לראשונה בטורניר מאז ההדחה המוקדמת והמפתיעה בווימבלדון מצליח להחזיר לעצמו את הביטחון שהלך לאיבוד רגע לפני שמתחילים בהכנות לאליפות ארצות הברית הפתוחה שתתחיל בהמשך החודש.

כבר במשחקון השלישי נדאל מצא את השבירה הראשונה שלו שהעניקה לו יתרון חשוב. ראוניץ' שהתקשה לעמוד בקצב נשבר פעם נוספת במשחקון ההגשות הבא שלו וראה את נדאל משייט עם 2:6 קליל תוך כחצי שעה שבה הוא היכה אייס אחד ועשרה ווינרים.

גם פתיחת המערכה השנייה הייתה בשליטת הספרדי שהשיג שבירה ראשונה שעזרה לו לטפס ל-0:2. ראוניץ' התקשה ליצור פייט אמיתי גם בהמשך המערכה השנייה ונדאל ניצל זאת עד תום עם שבירה נוספת במשחקון השביעי בדרך ל-2:6.

בזכות הניצחון, נדאל, שהכניס לכיסו 547 אלף דולר, יעפיל למקום השלישי בעולם. ראוניץ', שיסתפק ב-268 אלף דולר, ייכנס לטופ 10 לראשונה בקריירה.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. Andy Lyons, GettyImages
"שום דבר אינו מובטח, אני רק שמחה שאני משחקת כל כך טוב". סרינה וויליאמס/GettyImages, Andy Lyons

מי שאספה גם היא תואר נוסף לארון היא המדורגת 1 בעולם, סרינה וויליאמס. האמריקאית זכתה בטורניר בטורונטו אחרי שדרסה בגמר את סורנה חירסטאה 2:6, 0:6, בדרכה אל תואר מספר 54 בקריירה שלה, והשמיני העונה. הזכייה העלתה את וויליאמס למקום החמישי בטבלת הזכיות של כל הזמנים אצל הנשים, כשרק מרטינה נבריטלובה, כריס אברט, שטפי גרף ולינדזי דבנפורט מקדימות אותה. האם היא מסוגלת לתפוס את המקום הראשון? "זה שם עליי הרבה מאוד לחץ", אמרה וויליאמס לאחר הזכייה הערב, "שום דבר אינו מובטח, אני רק שמחה שאני משחקת כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully