וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "אני מחשיב את זה כעוד תואר של פרגוסון"

מנג'ר יונייטד הקדיש את הזכיה במגן הקהילה לסר אלכס: "זו קבוצה שלו". ואן פרסי: "אני מאמין בקבוצה הזו, נלך עד הסוף"

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס חוגג זכיה במגן הקהילה. רויטרס
חגיגה גדולה. מויס עם הגביע/רויטרס

דייויד מויס חגג הערב (ראשון) תואר ראשון בקריירה, כשהוליך את מנצ'סטר יונייטד לזכיה במגן הקהילה אחרי ניצחון 0:2 על וויגאן באצטדיון וומבלי. על אף יכולת מאכזבת במשחקי ההכנה הסתדרו השדים האדומים בלי בעיות מיוחדות מול הקבוצה מליגת המשנה, ונהנו מצמד שערים של רובין ואן פרסי.

מויס הקדיש את הגביע לאלכס פרגוסון, שב-26 השנים שלו במנצ'סטר יונייטד הניף איתה 38 תארים שונים: "אני אמנם עמדתי על הקווים היום, אבל הפרס הזה בעצם מגיע לקבוצה של סר אלכס שזכתה באליפות בשנה שעברה ולכן שיחקנו פה היום. אני מחשיב את זה לעוד תואר של סר אלכס".

מויס התבקש להתייחס - איך לא - גם לויין רוני שלא שיחק היום תחת הסבר שהוא סובל מפציעה: "אנחנו לא רוצים למכור את ויין. אין לי בעיה איתו והוא התאמן עם המילואים בגלל שכך הוא ביקש".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי. רויטרס
בכושר של העונה שעברה. ואן פרסי/רויטרס

רובין ואן פרסי, שהמשיך את כושרו הנהדר מהשנה שעברה עם צמד נינוח, החמיא למאמנו החדש בסיום ואמר: "כולנו רצינו לנצח בשביל המנג'ר והצוות החדש. זה היה יום טוב עבורנו, ופתיחה טובה לעונה. עכשיו נוכל להתחיל להתכונן למשחק מול סוונסי בשבוע הבא". על שערו השני, שהובקע בבעיטה שהוסטה על ידי בלם וויגאן ג'יימס פרץ', אמר ההולנדי: "זה שער שלי כי הבעיטה הלכה למסגרת. זה לא היה השער היפה ביותר, אבל הוא היה חייב, כי אחריו וויגאן כבר לא ממש היתה במשחק".

"אני מאמין בקבוצה הזו", הוסיף החלוץ, "אנחנו האלופים, ועל בסיס זה אנחנו גם הפייבוריטים הברורים בליגה. אני בטוח שנתחרה עד הסוף".

ריאן גיגס הבלתי נגמר הוסיף: "השער הראשון של רובין היה נהדר, וזו היתה התחלה מצוינת עבורנו. אנחנו מקווים שהוא יוכל להציג את היכולת של העונה שעברה גם השנה. הצגנו היום הופעה די טובה. היינו קצת מאוכזבים ממשחקי טרום העונה, אבל אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים טובים כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נמניה וידיץ' ושחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים זכיה במגן הקהילה. רויטרס
עוד עונה נפתחת עם תואר. וידיץ' מניף את הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully