וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בריטניה ניצחה את פורטו ריקו, בכורה לגודס

יריבתה של ישראל ניצחה 55:61 כשעוזר המאמן עומד לראשונה על הקווים. צרפת הפסידה ליוון, גרמניה ניצחה את קרואטיה

בנבחרת בריטניה מתכוננים לקראת פתיחת אליפות אירופה בחודש הבא, והערב (ראשון) ערכו מאמן הקבוצה, ג'ו פרונטי (שהגיע מה-NBA) ועוזרו, גיא גודס, בכורה כשנבחרתם גברה עם פורטו ריקו 55:61 במשחק הכנה. הבריטים היו רחוקים מלהרשים, אבל ריצה מוצלחת של הנבחרת ברבע האחרון הקפיצה אותם ליתרון דו ספרתי משם נותר ליריבתם רק לצמק. קיירון אצ'רה הוליך את קלעי בריטניה עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 חסימות, קייל ג'ונסון הוסיף 11. קרלוס אמורי קלע 12 למפסידים.

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול לחייך. גודס/ברני ארדוב

הנבחרת המפחידה ביותר מבחינת ישראל ביורובאסקט הקרוב, הלא היא צרפת, שהביסה אתמול את קרואטיה ב-32 הפרש, הראתה הערב שהיא לא בלתי ניתנת לעצירה. למעשה, המסר המשמעותי מהערב הוא פחות נבחרת צרפת, ויותר יוון: היוונים המשיכו לדהור כשגברו על היריבה עתירת הכוכבים 67:79. לוקאס מברוקפאלידיס הוליך את קלעי יוון עם 18 נקודות, פפאניקולאו, פוטסיס וסלוקאס הוסיפו 10 כל אחד. את צרפת הוליך אלכסיס אג'ינסה עם 16, בוריס דיאו הוסיף 15 וטוני פארקר סבל מערב חלש של 2 נקודות בלבד ב-19 דקות.

שחקן נבחרת צרפת בוריס דיאו מטביע מול ספרד. Mindaugas Kulbis, AP
לא בלתי ניתנים לעצירה. דיאו/AP, Mindaugas Kulbis

יריבה נוספת של ישראל באליפות ההולכת וקרבה היא גרמניה, שהתאוששה מהתבוסה אמש ליוון, וגברה על נבחרת קרואטיה 63:73. הגרמנים נהנו מרבע שני מוצלח במהלכו רצו ל-13:31 והוליכו ב-20 הפרש כבר במחצית. הקרואטים, שהובסו אתמול מול צרפת עוד הצליחו לצמק מעט עד הסיום, אבל נראה שמשהו לא עובד בנבחרת שלהם, רגע לפני האליפות. הייקו שפרציק שוב הצטיין עם 21 נקודות, טיבור פלייס הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים. בויאן בוגדנוביץ' קלע 14 לקרואטים.

* במשחק נוסף בו השתתפה יריבת ישראל באליפות הקרובה, הפסידה אוקראינה לטורקיה 72:64. ארסן איליאסובה הוליך את הקלעים של טורקיה עם 16 נקודות, פו ג'טר קלע 16 למפסידים.

ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול הייקו שפרציק שחקן נבחרת גרמניה. petr david josek, AP
התאוששו מהתבוסה הכואבת. שפרציק/AP, petr david josek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully