וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:3 דרמטי בין שאלקה להמבורג

המחזור הראשון נמשך, והקבוצה מגלזנקירשן חזרה מפיגור 2:1, הונטלאר חגג צמד. הכנה: צמד לגצה ב-1:4 של באיירן על גיור

המחזור הראשון בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים, כשהמרכזי הפגיש את שאלקה והמבורג שסיפקו כדורגל מצוין ו-3:3 שכלל צמד נהדר של יאן קלאס הונטלאר. עוד קודם לכן מיינץ גברה 2:3 במשחק הפכפך על שטוטגרט.

* בזמן שקבוצות הליגה כבר החלו לשחק, באיירן מינכן עדיין שקועה במשחקי הכנה והבווארים חגגו היום ניצחון 1:4 על גיורי אלופת הונגריה. מריו גצה שערך את הופעת הבכורה שלו אחרי שהתאושש מפציעה סיים עם צמד (63, 90) ושרדאן שאקירי הוסיף צמד משלו (58, 71). ההונגרים הם אלה שהובילו בדקה ה-40.

קלאס יאן הונטלאר, שחקן שאלקה. רויטרס
הגיע היטב לעונת 2013/14. הונטלאר/רויטרס

שאלקה - המבורג 3:3

איזה משחק אדיר קיבלנו הערב בגלזנקירשן לעיני 62 אלף צופים שראו משחק הפכפך נוסף שכבר מהפתיחה סיפק את הסחורה. קלאס יאן הונטלאר סידר לשאלקה את שער היתרון אחרי כדור קרן שהגיע אליו והסתיים עם בעיטה מדויקת אדירה מחוץ לרחבה. המבורג חזרה מהר מאוד לתמונה אחרי שנשרק לזכותה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה, ורפאל ואן דר וארט בעט פנימה לפינה הימנית את ה-1:1.

הקצב המטורף נמשך ובדקה ה-23 האורחים רשמו את המהפך כשדניס דיקמייר סידר עם כדור רוחב למקסימיליאן בייסטר שנגח פנימה את ה-1:2. רגע לפני הירידה למחצית שאלקה השוותה, גם היא בנגיחה, אחרי שכריסטיאן פוכס בישל להונטלאר את השני שלו שקבע 2:2 דרמטי אחרי כדור קרן. נגמר? ממש לא כי ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה לאסה סובייך נגח אחרי הגבהת קרן של ואן דר וארט, אבל עם כל הכבוד הסיומת הייתה שייכת לאדם שאלאי שחתם את תוצאת המשחק עם שער השוויון המצוין של שאלקה אחרי שהשוער האורח שמט את הכדור.

שינג'י אוקזאקי שחקן מיינץ חוגג שער. GettyImages
פתיחת עונה מצוינת. אוקזאקי חוגג/GettyImages

מיינץ - שטוטגרט 2:3

שתי הקבוצות שסיימו את העונה שעברה צמודות זו לזו בחלק התחתון של הטבלה נפגשו ו-30 אלף הצופים שהגיעו למגרשה הביתי של מיינץ קיבלו הצגה גדולה. זה התחיל כשבדקה ה-14 ניקולאי מולר הבקיע את שער היתרון למארחים, אבל שתי דקות לאחר מכן איברהימה טראורה העביר כדור רוחב לודאד איביסביץ' שאיזן ל-1:1.

עד הדקה ה-65 התוצאה הזו נשמרה, אבל אז שינג'י אוקזאקי קיבל כדור ארוך מזדנק פושפץ', עשה מצוין את הסיבוב והבקיע את ה-1:2 של מיינץ מול האקסית כאשר 12 דקות לסיום המארחים כבר רשמו את השלישי אחרי שאריק מקסים צ'ופו מוטינג סידר בכדור רוחב למולר את השני במשחק. עד הסיום מרטין הארניק צימק מקרוב אבל זה לא ממש עזר לשטוטגרט שרשמה הפסד ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully