וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דור מלול מתקרב

11.8.2013 / 22:27

הקשר שהחל להתאמן עם הקבוצה צפוי לחתום לעונה. זריס שלא חתם לבסוף באשדוד הגיע להתרשמות וינסה להרשים את כהן

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

בבית"ר ירושלים מגדירים את השבוע הנוכחי כשבוע קריטי, בו הקבוצה תעשה מאמצים להתחזק לפחות בשלושה שחקנים משמעותיים. הבעלים אלי טביב, שאמור היה לטוס היום (ראשון) חזרה לארצות הברית לתקופה של חודש וחצי דחה את טיסתו על מנת להשלים מספר החתמות ולסגור קצוות.

בבית"ר אמרו: "ברור לנו שזה שבוע קריטי. אנחנו מקווים לצרף מספר שחקנים משמעותיים עד לסוף השבוע, כדי שיהיה לנו לפחות שבוע עד עשרה ימים לתרגל בסיס חזק של הרכב לקראת פתיחת העונה. זה לא אידיאלי, אבל אנחנו עושים את כל המאמצים ונלך עם כל מה שיש לנו. בית"ר נבנית לטווח הארוך וכל שחקן שמגיע נבחן בקפידה".

רוברט פצשין מועמד לבית"ר ירושלים

בית"ר תנסה לצרף את סלליך בתחילת השבוע הבא

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
מתכוננים לשבוע קריטי. טביב/מגד גוזני

מי שמתקרב לחתום בקבוצה הוא הקשר דור מלול שגדל במכבי תל אביב ושיחק בשנים האחרונות בבירסחוט. מלול החל להתאמן עם הקבוצה ונכון לעכשיו קיימים פערים קטנים לאחר פגישות שנערכו בין טביב לנציגיו של השחקן. בכל מקרה במועדון מעריכים שמלול יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

אלי טביב הציב לקובי מויאל דדליין עד היום בבוקר להשיב להצעה שהעביר לו על סך 130 אלף דולר, אך מקורבים לשני הצדדים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים לפערים בין הצדדים ולנסות לייצר השבוע מצב בו בכל זאת השחקן יצורף למועדון, גם במידה ותישאר לו האופציה למצוא קבוצה בחו"ל. בצוות המקצועי של בית"ר הבהירו לטביב כי הקבוצה חייבת את מויאל במרכז השדה ובכל מקרה אם לא ימשיך תצטרך הקבוצה להתחזק בזר נוסף בעמדה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דור מלול שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
עוד צעד בדרך לבירה. דור מלול/קובי אליהו

במהלך השבוע הזה ישוחח טביב עם יענקל'ה שחר במטרה לשאול את סינטאיהו סלליך וכמו כן ינסה להגיע להבנות בנוגע לכרטיסו של חן עזריאל. במידה וחיפה תשחרר את אנדריי פיליאבסקי או דינו אנדלובו, תנסה בית"ר לצרף גם אותם. טביב נמצא במו"מ מול סוכניו של החלוץ ההונגרי רוברט פישצן וייתכן כי השחקן יגיע לארץ להתרשמות בימים הקרובים. הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' יחל מחר להתאמן בקבוצה ועשוי להשתתף במשחק האימון נגד מכבי יבנה.

שחקן נוסף שהגיע היום להתרשמות בבית"ר הוא החלוץ ידין זריס. כזכור, השחקן שכרטיסו שייך לסטנדרד ליאז' חתם לפני מספר שבועות במ.ס אשדוד והתאמן עם הקבוצה, אך אשדוד לא הגיעה לסיכום עם הקבוצה הבלגית על סכום השאלת השחקן ואופציית הרכישה ולכן העסקה בוטלה. בעונה האחרונה זריס היה מושאל לאויפשט ההונגרית ובינואר הושאל לסנט.טרוידן מהליגה השנייה בבלגיה, שתיהן קבוצות בת של ליאז'. לפני כן שיחק בליגה הלאומית במכבי הרצליה והבקיע 11 שערים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה להרשים את אלי כהן. זריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמותת האוהדים והנהלת המועדון הודיעו היום על השקת מועדון אוהדים חדש ויחיד מסוגו בארץ: "מועדון האוהדים יאגד בתוכו את כלל אוהדי הקבוצה ויקנה ערך מוסף ברכישת מנוי והטבות בלעדיות וייחודיות לחברים בו. 1,000 המצטרפים הראשונים ייהנו מהטבות שונות, זכות הצבעה בעמותת האוהדים והנחה משמעותית ברכישת מנוי".

מחיר חברות במועדון + חברות בעמותה לעונת המשחקים 2013/2014 יעמוד על 480 שקל.

מחיר מנוי מבוגר לחברי מועדון ליציעים מזרחי ומערבי יעמוד על 280 שקל (מסובסד על ידי המועדון).

מחיר מנוי חייל / סטודנט לחברי מועדון יעמוד על 140 שקל (איסוף המנוי בכפוף להצגת תעודת סטודנט / חוגר).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החל להתאמן עם הקבוצה. גרגוריץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully