וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רוברט פצשין מועמד

החלוץ ההונגרי בן ה-27 הרשים את הצוות המקצועי ובמועדון החלו לברר את העלויות. בית"ר הודיעה רשמית: משחקי הבית בעונה הקרובה לא ישוחקו בשבת

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

צפו בבית"ר ירושלים מפסידה להפועל עכו 2:0 במשחק אימון

בית"ר ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את החלוץ ההונגרי רוברט פצשין (27), כך נודע לוואלה! ספורט מגורמים שונים בהונגריה. על פי אותם גורמים, בבית"ר ביררו את העלויות הכרוכות לצירוף השחקן לאחר שצפו בדיסקים עם ביצועיו. פצשין שיחק בשנים האחרונות בעיקר בליגה השנייה באיטליה והוא שחקן חופשי שיכול להגיע ללא דמי העברה.

פצשין (27) שיחק באויפשט ושופרון במולדתו לפני שנרכש ב-2007 על ידי ברשיה האיטלקית. בעונת 2009/10 הושאל לדברצן ועזר לה לזכות באליפות עם שמונה שערי ליגה. לאחר מכן שב לאיטליה ורשם שתי הופעות בברשיה בסרייה א', לפני שהושאל בינואר לאסקולי מהליגה השנייה וכבש שמונה שערים. החלוץ העביר עוד עונה בברשיה ב-2011/12 ואשתקד חזר לאסקולי. הוא סיים את העונה עם שבעה שערים ושמונה בישולים, אך לא עזר לקבוצה להימנע מירידה לליגה השלישית. לשחקן 11 הופעות וארבעה שערים במדי נבחרת הונגריה.

רוברט פצשין, שחקן אסקולי. GettyImages
בדרך לבירה? פצשין/GettyImages

מעבר לפצשין, בבית"ר עדיין מחכים להתפתחויות במכבי חיפה בנוגע לדינו אנדלובו, וייכנסו איתו למשא ומתן במידה שישוחרר. שבועיים לפני פתיחת העונה, לבית"ר אין חלוץ מטרה משמעותי ויש לחץ גדול במועדון לצרף חלוץ מנוסה כבר בשבוע הקרוב. אפילו החלוץ הצעיר רועי זכרי, שהרשים מאז החל באימונים עם הקבוצה, צפוי להיכנס להליך בוררות מול מחזיקת כרטיסו בית"ר טוברוק וההערכה היא שהוא לא יפתח את העונה עם הקבוצה.

ביום ראשון אמור להגיע לארץ הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' להתרשמות בקבוצה. הצוות המקצועי צפה במספר קלטות של השחקן ששיחק בגוריצה הסלובנית והתרשם ממנו לטובה. למרות זאת, ההעדפה הראשונה של בית"ר היא אנדריי פילאבסקי, אך אם לא יהיו התפתחויות מכיוון מכבי חיפה בימים הקרובים, בבירה לא ימתינו לבלם האוקראיני.

ולנושא אחר, הקבוצה הודיעה באופן רשמי כי כל משחקי הבית של המועדון ישוחקו העונה במוצאי שבת או בימי חול. אלי טביב הגיע להסכם עם הגופים המשדרים על כך והקבוצה הוציאה בנושא הודעה ובה נכתב: "המועדון רואה בדבר חשיבות עליונה מכמה טעמים, בין היתר לבוא לקראת הקהל הדתי-מסורתי ממנו נבצר להגיע למשחקי הבית של הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
בית"ר לא תחכה לו עוד הרבה זמן. פיליאבסקי/טל לוי

מאמן הקבוצה אלי כהן אסף אתמול את שחקניו לפני האימון ודיבר איתם על משחק האימון בעכו (2:0): "התוצאה לא מעניינת אותי אלא איך שנראינו. אני מרגיש שאתם נשאבים לכל האווירה השלילית שעדיין אין קבוצה מספיק טובה ויש בעיות במקום להתעסק בכדורגל. 80 אחוז מהשחקנים ששיחקו במשחק הזה יהיו בסגל של בית"ר ירושלים ומרבית השחקנים שפתחו שם גם יפתחו במשחק הראשון. אני יכול להגיד לכם בוודאות שיצורפו עוד ארבעה-חמישה שחקנים משמעותיים, אבל אתם צריכים גם לזכור שאלו שיצורפו יבואו על חשבון אלו שנמצאים והמשחקים הללו מהווים את ההזדמנות שלכם להוכיח את עצמם ולשמור על המקום שלכם".

בית"ר צפויה לקיים השבוע שני משחקי אימון נגד מכבי יבנה והפועל אשקלון. הקשר הניגרי אוסה גואובדיה צפוי לחזור השבוע לאימונים לאחר שנפצע במשחק האימון נגד עכו וסבל מנקע. גם לנדרי מולמו נמצא בכושר לקוי בשלב זה, אך בבית"ר מאמינים שעד למחזור הפתיחה הדברים ייראו אחרת. אלי דסה, עומר אצילי, טל כחילה ותומר ירוחים ייעדרו מאימונים השבוע בשל השהייה עם הנבחרת הצעירה שיוצאת למשחק אימון בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully