וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מייקל אומה חתם לעונה אחת

11.8.2013 / 15:21

צפו בביצועיו של הגארד האמריקאי ממוצא ניגרי, שיהיה הזר השני בסגל. כעת יתמקד בירנבוים בחיפוש אחר סנטר וגארד נוסף

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד האמריקאי ממוצא ניגרי מייקל אומה שסיכם בקבוצה ביום שישי. בהרצליה ממשיכים לחפש אחר שני זרים נוספים, אחד בעמדות הפנים, ואחר גארד נוסף, כשבמועדון מאמינים שאחרי שנתיים בהן השתרכו בחלק התחתון של הטבלה, יחזרו השנה אל הפלייאוף העליון.

הכדורסלן האמריקאי מייקל אומה. GettyImages
עוד חיזוק לסגל של בירנבוים. אומה/GettyImages

אומה (28, 1.88 מ') הוא יליד יוסטון להורים ילידי ניגריה. במהלך לימודיו במכללת UNLV הוא זומן לנבחרת ניגריה אך לא השתתף עם הנבחרת במשחקים רשמיים עד לשנת 2009. בשנת 2007/8 יצא מגבולות ארצות הברית וחתם במדי גיסן הגרמנית ושיחק שנתיים בקבוצה, שהובילו אותו למעבר למנורקה מהליגה הספרדית השנייה. אחרי עונה סבירה, קיבל אומה את ההזדמנות במורסיה מהליגה הראשונה והוא לא אכזב עם 11.2 נקודות בממוצע למשחק.

את עונת 2011/12 פתח בויאדוליד, אכזב ועבר במהלכה לבראונשוויג. בעונה שעברה שיחק בטרנטו מליגת המשנה באיטליה ובמדיה רשם 17.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. אומה היה חלק מהנבחרת הניגרית שזכתה במדליית הארד באליפות אפריקה בשנת 2009.

אומה הוא הזר השני שישחק בהרצליה לצידו של הסנטר ג'אקים דונלדסון שהגיע אחרי שנים רבות בספרד. הסגל הישראלי של הקבוצה סגור ויכלול את הגארדים אבי בן שימול וגיא לביא, הפורוורדים דן גרונפלד, עוז בלייזר ואבירם זליקוביץ' והסנטר הצעיר עידן זלמנסון. את הסגל ישלימו עוז חזקיה, אליאב אוחנון ורועי איילון.

צפו בביצועיו של מייקל אומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully