וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: לוכדי הנחשים ממשיכים לדהור

דייגו מראדונה המשיך לככב ב-0:2 על גאולה יונייטד. וילדע חייע הכניעה את אריות גורדון 0:2 בקרב מפתח לפלייאוף

ליגת קורונה פוצ'יוולי היא ליגה אכזרית: מתוך 12 קבוצות ארבע ילכו למאבק על האליפות בשיטת פיינל פור, שתי האחרונות ירדו ליגה וארבעת הממוקמות לפניהן יישלחו לקרבות הצלבה נגד הירידה עם הקבוצות המדורגות במקומות 3-6 בליגת המשנה. בשיטה זו, בה עשר מתוך 12 קבוצות מצויות במאבקים על מיקום עד המחזור האחרון, כל משחק הוא משחק לחיים ולמוות, כל מערכה מותחת, כל נקודה קובעת. מצב זה יוצר משחקים ומחזורים מותחים ומרתקים, משחקים מרהיבים ועונג רב לקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה שהוא בדרך לאליפות שלישית אישית. דייגו מראדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחזור 9 הפגיש את נגב אילת ,האלופה היוצאת, לקרב ישיר על הכרטיס הרביעי לפיינל פור עם הפתעת העונה, העולה החדשה מליגת המשנה קבוצת הברווזים. המשחק התעלה לרמה מרהיבה ואחרי ניצחון מערכה לכל קבוצה התפתחה מערכה שלישית שהחלה באופן צמוד ומותח אך הסתיימה בניצחון מוחץ של האלופה היוצאת במערכה השלישית, וניצחון 1:2 במשחק. הניצחון מגדיל משמעותית את הסיכוי של האלופה מאילת להיות הקבוצה הרביעית בפיינל פור.

שלוש קבוצות הצמרת הנוספות שהבטיחו את מקומן בפיינל פור ניצחו בקלות שלוש קבוצות מהתחתית, קבוצות הנאבקות על מקומן בליגת העל. לוכדי הנחשים הבלתי מנוצחת ניצחה 0:2 את גאולה יונייטד, סאן אנד ניקה ניצחה 0:2 את סאנטוס ויהלומי ביצא'צי ניצחה 0:2 את יהלומי גורדון שעוד מתחה אותה במערכה הראשונה. במשחק נוסף ניצחה תל יה אירועים, שעדיין חולמת על מקום בפיינל פור, את "ילדת הכאפות" של הליגה, העולה החדשה בר והולך, בתוצאה 0:2, תוצאה שכמעט בוודאות מורידה את בר והולך בחזרה לליגת המשנה. וילדה חייע ואריות גורדון נפגשו לקרב ראש בראש על הסיכוי לקבל קבוצה חלשה במשחקי ההצלבה. וילדה חייע הראתה אופי ומשחק איכותי וניצחה בצורה משכנעת את שתי המערכות ובתוצאה 0:2 את המשחק כולו.

במשחק השלמה ממחזור קודם ניצחו לוכדי הנחשים את נגב אילת בתוצאה 0:2 ורק אלוהים, סאן אנד ניקה ויהלומי ביצ'אצי יודעים מי יכול לעצור את הנחשים בדרך לטבעת אליפות שלישית לשחקנה דייגו מארדונה דה סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully