וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: גלעד קרני חתם לעונה אחת

10.8.2013 / 12:48

פורוורד מכבי אשדוד בשנתיים האחרונות עובר לקבוצה שירדה ללאומית. ג'רמיין הול מתקרב. אור קהל חתם באשדוד

אליצור אשקלון, היורדת מליגת העל, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקשה בליגה הלאומית, וצירפה את פורוורד מכבי אשדוד בשנים האחרונות, גלעד קרני. מספר קבוצות מליגת העל התעניינו בשחקן, ביניהן הפועל חולון, אך אשקלון הייתה הרצינית ביותר, ומייעדת תפקיד מרכזי לשחקן. כמו כן קרובה הקבוצה לצרף את ג'רמיין הול על תקן שחקן ישראלי, לאחר שרוב הפרטים בין הצדדים סוכמו.

גלעד קרני שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מייעדים לו תפקיד מרכזי באשקלון. גלעד קרני/ברני ארדוב

קרני (26, 1.95), בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ויתר על כדורסל לאחר שסיים את גיל הנוער והתגייס ליחידה קרבית. לאחר סיום שירותו חתם בשורות אס"א ירושלים מהליגה הארצית ובמהלך העונה הגיע להפועל חבל אילות מאותה הליגה. בעונת 2009/10 חתם באשדוד בלאומית, כשבתום העונה מעפילה הקבוצה לליגת העל. קרני המשיך עונה נוספת בלאומית, במדי באר יעקב, אך שב לליגת העל לאשדוד בעונת 2011/12. בעונה שעברה רשם 1.7 נקודות בממוצע למשחק.

מכבי אשדוד, קבוצתו הקודמת של קרני, גם ממשיכה לצרף שחקנים, והפעם מדובר בפורוורד המוכשר של נבחרת הנוער, אור קהל שחתם לשנתיים. השחקן שגדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן, רשם 9.1 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק באליפות אירופה דרג ב' בסטרומיצה בקיץ האחרון. כמו כן הודיעה הקבוצה על הסכם חסות עם מכללת סמי שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully