וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף האלופות: איינדהובן - מילאן, הגרלה קלה לבאזל

הרוסונרי קיבלו הגרלה לא פשוטה לפני שלב הבתים, ארסנל נגד פנרבחצ'ה. השוויצרים יתמודדו מול לודוגורץ הבולגרית האלמונית

שלב הפלייאוף בליגת האלופות נותן את האות לכולנו להריח את הדבר האמיתי לקראת שובו של שלב הבתים במפעל היוקרתי. היום (שישי) נערכה ההגרלה בניון של השלב האחרון לפני שנכנסים לדבר האמיתי כאשר במוקד עמדו ארסנל, ליון, מילאן ושאלקה שנכנסו למעגל המשחקים.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
מפגש לא פשוט מחכה לו. ונגר/רויטרס

מילאן וארסנל זכו להגרלות לא פשוטות. הרוסונרי שסיימו במקום השלישי את הליגה בעונה שעברה והודחו בשמינית גמר המפעל יפגשו את פ.ס.וו איינדהובן, סגנית אלופת הולנד. גם לארסנל של ארסן ונגר מצפה משוכה לא פשוטה כאשר התותחנים יפגשו את פנרבחצ'ה, סגנית אלופת טורקיה שהגיעה ב-2007/8 עד לרבע הגמר בליגת האלופות ובעונה שעברה נעצרה בחצי גמר הליגה האירופית.

לליון תמתין ריאל סוסיאדד המפתיעה שסיימה במקום הרביעי בעונה שעברה. שאלקה קיבלה את סגנית אלופת אוקראינה מטאליסט חארקוב. זניט סנט פטרסבורג קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר במסלול הקבוצות שאינן אלופות והיא תתמודד נגד פאקוש פריירה הפורטוגלית שסיימה את הליגה במקום השלישי בעונה שעברה ומבחינתה זו תהיה הופעת בכורה באירופה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. GettyImages
אתגר מעניין מצפה לו. באלוטלי/GettyImages

מרבית העיניים של אוהדי מכבי תל אביב היו נשואות מן הסתם להגרלה של פ.צ. באזל שהשאירה אותה בחוץ השבוע. ובכן, השוויצרים זכו להגרלה הנוחה ביותר אחרי שהיו בין המדורגות ויפגשו את לודוגורץ רזגארד הבולגרית האלמונית. סלטיק של בירם כיאל תתמודד נגד קבוצה אלמונית אחרת, שחטאר קרגנדי הקזחית.

עשר הקבוצות שיעפילו מהמשחקים יצטרפו ל-22 הקבוצות שנכנסות אוטומטית לשלב הבתים, כשההגרלה הבאה תתקיים ב-29 באוגוסט במונאקו. המשחק הראשון יתקיים ב-20-21 בחודש והגומלין יערך שבוע לאחר מכן.

- שחקן באזל מוחמד סלאח (מרכז) חוגג שער. AP
מריחים כבר את שלב הבתים? שחקני באזל/AP

מסלול אלופות

דינמו זגרב - אוסטריה וינה

לודוגורץ רזגארד - פ.צ. באזל

ויקטוריה פלזן - מאריבור

שחטאר קרגנדי - סלטיק

סטיאווה בוקרשט - לגיה ורשה

מסלול הליגה (קבוצות שאינן אלופות)

ליון - ריאל סוסיאדד

שאלקה - מטאליסט חארקוב

פאקוש פריירה - זניט סנט פטרסבורג

פ.ס.וו איינדהובן - מילאן

פנרבחצ'ה - ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully