וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: אנדי מארי הודח, פוספיסיל ממשיך להדהים

הבריטי הפסיד לגולביס בשמינית הגמר, הקנדי (71) הדיח את ברדיך ולא עוצר. דג'וקוביץ' התקשה וניצח, צפו בו חוגג עם אפרו

ההכנות של אנדי מארי לאליפות ארה"ב ספגה מכה קלה הבוקר (שישי), אחרי שהודח מטורניר מונטריאול (סך פרסים 2.8 מיליון דולר) עם הפסד 6:4, 6:3 לארנסט גולביס הלטבי. עבור מארי זה היה בסך הכל משחק שני מאז הזכייה ההיסטורית שלו בווימבלדון, והשני בעולם נכנע תוך פחות מ-90 דקות למדורג 38 בעולם במסגרת טורניר המאסטרס 1000.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
לא אידיאלי לפני אליפות ארה"ב. מארי/רויטרס

כעת יישאר למארי רק טורניר סינסינטי על מנת לחזור לכושר לפני היו-אס אופן. "זאת המטרה, להגיע לשיא הכושר באליפות ארה"ב", אמר מארי, "אבל כדי לעשות את זה, חייבים להתכונן היטב, ואין ספק שקיוויתי שאצליח כאן יותר בטורניר".

רפאל נדאל (4 בעולם), גם הוא בטורניר הראשון שלו מאז ווימבלדון, התקשה מעט, אבל הצליח לגבור על יז'י יאנוביץ' 6:7, 4:6. הפולני (18 בעולם) כבר הגיש לזכייה במערכה הראשונה, ואף הוליך 0:3 בשנייה, אבל לא ניצל את הזדמנויות שלו.

הטניסאי הקנדי ואסק פוספיסיל. רויטרס
לא עוצר. פוספיסיל/רויטרס

המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' הפסיד מערכה, אבל הצליח מהר לחזור מהפיגור ולהתאושש וניצח 6:2, 4:6, 4:6 את דניס איסטומין לפני שרקד במרכז המגרש, הפעם עם פאה מהסבנטיז, והמשיך את מסורת הריקודים שלו על המגרש במונטריאול, לקול תשואות הקהל.

ההפתעה הגדולה מגיעה מקנדה. ואסק פוספיסיל (71 בעולם) שנכנס לטורניר בכרטיס וויילדקארד יהיה ברגע הגמר יחד עם עוד קנדי, מילוש ראוניץ' (13). פוספיסיל, שכבר הדיח את ג'ון איזנר ואת ראדק סטפאנק, גבר הפעם על המדורג חמישי תומאס ברדיך, 5:7, 4:6, בעוד ראוניץ' שם קץ לתקופה הטובה של חואן מרטין דל פוטרו. "אני באמת לא יודע מה קורה איתי עכשיו", אמר פוספיסיל אחרי הניצחון.

דג'וקוביץ' מדליק את הקהל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully