וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לגמר טורניר סוז'ו

הישראלית הבכירה טיילה מול ההונגריה באבוס (96 בעולם) 1:6, 3:6 ותחפש תואר שישי בקריירה כדי להמשיך את הקאמבק

שחר פאר הוכיחה הלילה (בין חמישי לשישי) שהיא בכיוון הנכון. הישראלית הבכירה העפילה לגמר טורניר סוז'ו הנערך בסין. פאר, שמדורגת שלישית בטורניר ו-113 בעולם השלימה את המשימה שלה תוך שעה ו-13 דקות אחרי שהדיחה את המדורגת 1 בטורניר טימאה באבוס ההונגריה (96 בעולם) 1:6, 3:6. פאר תשוב כידוע למאייה הראשונה בעולם עם פרסום הדירוג הקרוב.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
מתחילה להרגיש טוב. שחר פאר/רויטרס

כזכור, פאר החלה בקאמבק שלה לפני שבוע וחצי כשהעפילה לטורניר באקו, ותחפש הלילה תואר שישי בקריירה. במשחק עצמו פאר הרגישה בנוח עם ההגשות של ההונגריה, ושברה לא פחות מארבע פעמים את יריבתה במהלך המערכה הראשונה תוך שהיא מציגה אחוזים גבוהים בהגשות שלה (71 אחוז בהגשה הראשונה). ההונגריה הספיקה לשבור פעם אחת בלבד ונוצחה 6:1.

גם במערכה השנייה שמרה פאר על ההגשות הטובות שלה (74 אחוז), ולמרות שהיא נשברה פעמיים, היא השיגה שלוש שבירות שיצרו עבורה יתרון בדרך לניצחון 3:6. היריבה הבאה של פאר תהיה המנצחת בחצי הגמר המקביל בין מיסאקי דוי היפנית (2 בטורניר, 106 בעולם) לסיסיי ז'נג הסינית (195 בעולם).

כידוע, פאר לא זכתה באף טורניר כבר ארבע שנים כשהפעם האחרונה שהיא הניפה גביע הייתה בלא פחות ולא יותר מאשר בסין, אז היא זכתה בטורניר גואנגאז'ו אי שם בספטמבר 2009. אם פאר תזכה בטורניר היא תעלה לאיזור המקום ה-80 בעולם.

יוני ארליך טניסאי ישראלי (שמאל) עם אנדי רם. Dan Kitwood, GettyImages
ממשיכים להתקדם. רם וארליך/GettyImages, Dan Kitwood

גם אנדי רם ויוני ארליך עושים חיל והלילה הם העפילו לחצי הגמר בטורניר הזוגות של צ'לנג'ר אפטוס, קליפורניה (פרסים בסך 100 אלף דולר). הצמד הישראלי שמדורג 3 בטורניר גבר על מיכאל קוקושקין (קזחסטן) ודניז מולחאנוב (אוקראינה) 7:6, 1:7, 7:10 ובשלב הבא הם יתחרו על מקום בגמר נגד טטסומה איטו והירוקי מוריה היפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully