וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: בריאן אוסברי חתם

9.8.2013 / 14:51

אקס הפועל ת"א ונתניה (26, 2.00) יהיה הזר הרביעי בסגל של ליאור ליובין, שאמר: "חיזוק משמעותי לסגל האתלטי והמגוון שלנו"

הפועל חולון החתימה את אקס ברק נתניה והפועל תל אביב בריאן אוסברי, שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה. בחולון לא פסלו אפשרות לצרף זר חמישי למועדון, וזאת בהתאם להתפתחויות בשוק השחקנים הישראלי, לאחר שעד כה לא הצליחה הקבוצה לצרף שחקן מוביל נוסף כדי לחזק את הרוטציה. "אוסברי הוא חיזוק משמעותי לסגל האתלטי, המגוון והמחויב שנבנה השנה בהפועל חולון", אמר המאמן ליאור ליובין. "היה חשוב עבורנו להחתים שחקן מנוסה בעמדה הזאת ואני חושב שלבריאן יש את כל המעלות להיות שחקן מוביל בליגה" .

בריאן אוסברי שחקן ברק נתניה. קובי אליהו
הוא חוזר. אוסברי/קובי אליהו

אוסברי (26, 2.00) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה משנת 2009 שנבחן במחנה מכבי חיפה במיאמי, הרשים, והגיע לקבוצת הבת הפועל קרית טבעון בלאומית. אחרי עונה נפלאה הצטרף להפועל תל אביב שרק עלתה לליגה השנייה, והיה לקלע המוביל בליגת המשנה, אך לא השכיל להעלות את הקבוצה לליגת העל. בעונת 2011/12 חתם בברק נתניה, ורשם עונה טובה מאוד עם 18 נקודות ו-7.6 ריבאונדים מה שהוביל אותו בעונה שעברה לקחאסול מהליגה הראשונה בספרד, שם לא הרשים עם 6.5 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בממוצע.

עד כה החתימה הקבוצה של ליאור ליובין את הזרים אנתוני גודס, ג'ראיי גראנט ולורנס באוורס, ואת הישראלים יחזקאל סקוורר, גוני יזרעאלי ואייזיק רוזפלט שמצטרפים לשלומי הרוש ואלכס צ'רנוביץ' שימשיכו עונה נוספת במועדון. כאמור, בקבוצה מחפשים ישראלי נוסף שישלים את הסגל.

מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין. אדריאן הרבשטיין
הסגל מתחיל להתגבש. ליובין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully