וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ייקח חלק במשפט כחלק מחבר מושבעים

פושעים, הישמרו: כוכב מיאמי פרסם תמונות שלו מתכונן לקראת המאורע המרגש וכתב: "זמן לבצע את השירות הציבורי שלי"

עושה רושם ששתי האליפויות הרצופות ותואר ה-MVP בהם זכה לברון ג'יימס עוזרים לו פלאות כשזה מגיע לקיץ שלו. עכשיו, כשהוא הוריד את הקוף מהגב, נראה של'קינג ג'יימס' יש לא מעט זמן פנוי בחיים, ואחרי שהחל לשקול ברצינות לרוץ לראשות יו"ר איגוד השחקנים- משימה שתדרוש ממנו לא מעט זמן פנוי בעצמה- מתברר היום (חמישי) כי לברון עומד להגשים חלום נוסף, ולהפוך למושבע במשפט שעומד להתקיים באקרון שבאוהיו, העיר ממנה מגיע ג'יימס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אלו הבגדים הרציניים שלו? ג'יימס מתכונן למשפט/מערכת וואלה, צילום מסך

מוקדם יותר היום פרסם לברון תמונה בה הוא לבוש בבגדים אזרחיים, תחת הכיתוב: "זמן להיות חלק מחבר המושבעים. זמן לבצע את השירות הציבורי שלי". בתמונות ניתן להתרשם מאיך שהמלך חושב שהכי נכון להתלבש למשפט שכזה. בהתחשב ברצונו לרוץ לתפקיד יו"ר איגוד השחקנים, אל תתפלאו אם ג'יימס יסיים גם כראש חבר המושבעים במשפט. ומי שתהה מדוע ג'יימס כה נרגש לקראת משימה שרוב האמריקאים תופסים כסיוט לא קטן, יכול להתרשם מהציטוטים שלו בפייסבוק מוקדם יותר השבוע, אז חשף לברון עד כמה היציאה מהבית חשובה לו.

"בן אדם, קשה לצאת ולהנות בימים אלה! זה מגניב אבל, זה חלק מהחיים שלי. לא הייתי משנה דבר (אני סתם אומר). הייתי באור הזרקורים מגיל 15. לפעמים אתה פשוט רוצה לעצור!! אבל אני מסרב כי יש לי מחוייבות לחבר'ה הצעירים, לעורר השראה בהם!! זה יגרום לי להמשיך לדחוף קדימה ולהישאר ממוקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully