וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: אריק אבידל חוזר לסגל נבחרת צרפת

המגן הותיק שעבר השתלת כבד, זומן לראשונה זה שנה וחצי לקראת משחק הידידות מול בלגיה. גם סמיר נאסרי חוזר לסגל

זה אולי אחד הקאמבקים המרגשים בתקופה האחרונה: אריק אבידל, שחזר לאחרונה מהיעדרות בת שנה מהמגרשים בעקבות השלת כבד בגופו, נכלל בסגל צרפת לקראת משחק הידידות מול בלגיה. המגן הותיק, שכבר החלים בעבר מסרטן וסבל משורה של בעיות רפואיות שהשביתו אותו לתקופות ממושכות, חוזר ללבוש את מדי הטריקולור לראשונה מאז חודש פברואר 2012 - משמע יותר משנה וחצי.

אריק אבידל בוכה במסיבת העיתונאים בה נפרד מקבוצתו ברצלונה. רויטרס
איזה קאמבק מרגש. אבידל/רויטרס

אבידל בן ה-33 חתם לאחרונה במונאקו השאפתנית ועזב את ברצלונה בה שיחק במשך שש עונות. כעת הוא מקווה להרשים את מאמן הנבחרת דידייה דשאן. "אחרי ששוחחתי ממושכות עם אריק, החלטתי לזמנו שוב לנבחרת", הסביר דשאן את ההחלטה. "יש לנו כמה שחקנים פצועים בעמדות ההגנתיות כמו רפאל וראן. הכי חשוב שאבידל שחקן תחרותי ויש לו את התשורה הנדרשת כדי לייצג את המדינה".

דשאן יצא עם בשורה נוספת מזימון הסגל: סמיר נאסרי, שלא שיחק בנבחרת מאז הפיאסקו ביורו 2012 והואשם במשמעת לקויה, חוזר לסגל גם כן. נאסרי אף זומן למשחק הידידות בחודש יוני האחרון מול אורוגוואי, אך בסופו של דבר לא קיבל דקות משחק בגלל פציעה. מי שזומן לסגל הנבחרת לראשונה הוא ז'ופרה קונדוגביה בן ה-19 מסביליה. גם לואיק רמי ופטריס אברה בסגל הנבחרת, כשבפטימבי גומיס נותר בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully