וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו החתימה את קרטיס ג'רלס, מאלט בשרלרואה

גארד בשיקטאש בעונה החולפת עובר לאיטליה. אקס מכבי תל אביב חוזר לקדנציה שלישית בבלגיה, לוק הרנגודי חתם בקאזאן

אולימפיה מילאנו ממשיכה בשידוד המערכות לקראת העונה הבאה. אחרי שכבר צירפה את סי ג'יי וואלאס, דייויד מוס, סמארדו סמואלס, אנג'לו ג'ילי, מרקיז היינס וברונו צרלה, הקבוצה מעיר האופנה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד קרטיס ג'רלס. ג'רלס (26, 1.86) הצטיין במדי בשיקטאש בעונה החולפת, אך שוחרר עוד במהלכה בעקבות בעיות משמעת. את העונה סיים במיין מליגת הפיתוח של ה-NBA.

שחקן בשיקטאש קרטיס ג'רלס. Mindaugas Kulbis, AP
באנקי בונה עליו. ג'רלס/AP, Mindaugas Kulbis

"הצטרפותו של קרטיס מעידה על הרצון של מילאנו להשיג מטרות גבוהות", אמר מאמן מילאנו לוקה בנקי לאתר הרשמי של הקבוצה, "הוא מגיע בשלב קריטי להתפתחות הקריירה שלו, כשהשאיפות האישיות שלו קרובות למימוש".

ג'רלס, בוגר מכללת ביילור, הגיע לאירופה לראשונה בעונת 2010-2011, אז שיחק במדי פרטיזן בלגרד. כמו כן, שיחק בפנרבחצ'ה אולקר ובמורסיה הספרדית. בהופעתו האחרונה ביורוליג, במדי בשיקטאש, העמיד ממוצעים של 14.2 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק.

לוק הרנגודי, בוסטון סלטיקס, בין שחקני טורונטו ראפטורס לינאס קלייזה, אנדראה ברניאני. רויטרס
אורז לכיוון היבשת הישנה. לוק הרנגודי/רויטרס

* אוניקס קאזאן, שבונה את עצמה מחדש תחת המאמן הנכנס אנדראה טרינקיירי, החתימה את הפורוורד לוק הרנגודי (2.00, 25). האמריקאי מגיע לקבוצה הטטארית ויערוך בכורה ביבשת הישנה, לאחר שבשנתיים האחרונות - הראשונות שלו כשחקן מקצועני - העביר ב-NBA במדי בוסטון וקליבלנד. בסך הכול, שיחק הרנגודי 70 משחקים בעונה שעברה במדי קליבלנד, בהם העמיד ממוצעים של 3.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים.

* אקס מכבי תל אביב, דמונד מאלט, חוזק בגיל 35 לעונה נוספת בשרלואה הבלגית, במדיה שיחק על פני שתי קדנציות שונות ב-2012 ו-2010. בעונה החולפת שיחק הרכז קטן הקומה בארטלנד הגרמנית.

* מלאגה החתימה את פורוורד ריאל מדריד בשלוש השנים האחרונות, קרלוס סוארס. סוארס בן ה-27 חתם לשנתיים, ויחבור לג'ייסון גריינג'ר, מינדאוגאס קוזמינסקאס, ריאן טולסון ואנדי פאנקו שכבר חתמו בקבוצה מאנדלוסיה.

דמונד מאלט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב בבלגיה. מאלט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully