וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלן ששרד שתי התרסקויות מטוס הכריז על קאמבק

אוסטין האץ’ איבד את כל משפחתו, נפצע קשה והורדם, אבל עכשיו שב לשחק כדורסל. סיפור בלתי ייאמן על גיבור אמריקאי

סיפור כזה לא שומעים כל יום. אוסטין האץ', כדורסלן צעיר שיסיים את בית הספר התיכון בקיץ 2014, חוזר לפרקט. אז מה הסיפור הגדול? האץ' הצעיר שרד שתי התרסקויות מטוס. לא אחת, אלא שתיים.

השוטינג גארד שמתנשא לגובה של 1.98 מטר, גדל בפורט ויין שבאינדיאנה במשפחה אמידה והחל לשחק כדורסל בגיל צעיר כשלנגד עיניו ניצבת מטרה אחת ברורה: להגיע ל-NBA. כשהתבגר הוא גם נחשב לאחד מהשחקנים הכשרוניים ביותר באזור בו גדל.

אביו הרופא של אוסטין, סטיבן האץ', היה טייס חובב שלפני כ-10 שנים לקח את בני משפחתו לטיסה שהתבררה להיות קטלנית. סטיבן איבד שליטה על המטוס הקל שהתרסק ואוסטין שהיה אז בן שמונה, איבד את אמו, אחיו ואחותו. הילד ואביו נאלצו לשקם את חייהם ואוסטין נעזר בכדורסל ובחלומות שכרך בענף כדי להתאושש מהטראומה. במקביל האב סטיבן המשיך בחייו והתחתן בשנית.

אלא שהגורל הכה במשפחת האץ' פעם נוספת.

אוסטין האץ' כדורסלן אמריקאי. AP
סיפור נדיר. אוסטין האץ'/AP

ב-2011 התיישב סטיבן פעם נוספת בכסא הטייס של מטוס קל כשמאחוריו שוב נמצאים אשתו ובנו. גם הפעם הטיסה לא הגיעה ליעדה. המטוס התרסק, אוסטין נפצע בצורה חמורה ובין היתר הורדם על ידי הרופאים והפעם איבד את אביו ואת אמו המאמצת.

"כולם אבדו. מה הסיכוי שזה יקרה? אולי אחד למיליון", אמר אז מאמנו של האץ' בבית הספר קנטרברי, דן קליין, לסוכנות הידיעות AP, "אוסטין הוא היחיד שנשאר. זה פשוט בלתי ייאמן. הוא בחור חזק, ילד חזק וזה מה שמציל אותו כרגע".

בשנתיים האחרונות אוסטין מיעט לשחק. עוד לפני שהוא נפצע, מכללת מישיגן הגדולה גייסה אותו לשורותיה, אבל במשך זמן ארוך העתיד המקצועי שלו הוטל בספק. לפני כמה ימים הגיעה חדשה נפלאה עבור מי שעקב אחרי הסיפור הכואב של משפחת האץ': אוסטין סיפר שהוא עובר להתגורר עם בני משפחתו בקליפורניה ושהוא יחזור לשחק כדורסל בבית הספר לויולה בלוס אנג'לס.

כעת אוסטין האץ' מקווה שהפצעים הפיזיים הגלידו ושהוא יחזור להיות אותו כדורסלן מבטיח שקיבל הבטחה למלגה ממכללה גדולה כמו מישיגן כבר כשהיה בן 15. בימים האחרונים הוא חזר לככב בכמה מאתרי הספורט הגדולים והמוכרים בארה"ב, אבל עכשיו הוא רוצה יותר להיות יותר מסיפור הרואי ומרגש. הוא רוצה להיות שחקן כדורסל מצליח להגיע ל-NBA.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully