וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: בריאן הופקינס חתם

8.8.2013 / 12:03

הגארד (29, 1.83) ששיחק בחמש העונות האחרונות בבלגיה מצטרף לכתומים. רוני בוסאני: "חיפשנו סקורר, מקווה שמצאנו"

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד בריאן הופקינס, שמגיע לעיר היין מאנטוורפן הבלגית. הגארד (29, 1.83) מצטרף לחבורה של רוני בוסאני ולדווין מיטשל שחתם מוקדם יותר השבוע. גם פורוורד הפועל חולון לפני שנתיים, טזמין מיטשל, צפוי להצטרף. מצבת הישראלים של ראשון לציון כוללת את עמית בן דוד, דרור חג'ג', אור סולומון, שון דאוסן, איגור נסטרנקו ודניאל איידן.

שחקן אנטוורפן בריאן הופקינס. AP
עכשיו בעיר היין. הופקינס/AP

המאמן רוני בואסני אמר לאחר ההחתמה: "הופקינס הוא שחקן מנוסה ששיחק במשך חמש שנים באותה קבוצה וזה אומר הרבה על אופיו כשחקן. חיפשנו סקורר ואני מקווה שקיבלנו אחד, מעבר לכך אני מאמין שיתרום לקבוצה מכל היבטים מקצועית וחברתית".

הופקינס (29, 1.83), יליד דאלאס, הוא בוגר מכללת SMU משנת 2006 ועדיין נחשב למלך החטיפות של המכללה בכל הזמנים. בעונת 2006/7 שיחק בליגה האוקראינית במדי לבוב, כשבעונה שלאחר מכן הגיע לראשונה לבלגיה וחתם במדי ליאז'. אחרי עונה אחת עבר לאנטוורפן בה נמצא עד היום. במהלך כל השנים שמר על ממוצעים קבועים, כשבשנתו האחרונה רשם 14.4 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. ביורוצ'אלנג' עלה ל-22.2 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים בעיקר בזכות 42 נקודות שקלע על הפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully