וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: כדורגלן הורחק ל-10 משחקים בגלל גזענות

בארץ המגף מגבירים את המאבק בגזענות ומקשיחים עמדות עם האשמים בה. גאיטנו יאניני יישב קרוב לשלושה חודשים ביציע

באיטליה מגבירים את המאמצים להילחם בגזענות במגרשי הספורט ואמש (רביעי) שחקן כדורגל הורחק מ-10 משחקים בעקבות הערות גזעניות לשחקן יריב. גאיטנו יאניני, שלובש את מדי מאטרה מהליגה החמישית באיטליה, הורחק במהלך משחק הגביע של קבוצתו נגד סודטירול מהליגה השלישית בסוף השבוע האחרון אחרי שהוא העליב שחקן שחום עור ובית הדין המשמעתי גזר עליו הרחקה מ-10 משחקים.

הפעולה הזו היא פועל יוצא של תקנה חדשה שנכנסה לתוקף ב-4 ביוני ושבמרכזה החמרה בענישה על פעולות גזעניות. לפני כמה שבועות שחקן מילאן, קווין קונסטנט, עזב את המגרש במשחק ההכנה נגד ססואולו אחרי שהוא ספג עלבונות מכוערים מכיוון היציעים על רקע צבע העור שלו. ססואולו נקנסה בכ-30 אלף יורו למרות במדובר במשחק אימון בלבד.

כזכור, בינואר האחרון גם קווין פרינס בואטנג נטש משחק אימון נגד פרו פטריה הקטנה בגלל סיבות זהות - מקרה שזכה להדים בכל העולם ודחף את ראשי הכדורגל באיטליה להבין שעליהם להציב את המאבק בגזענות בראש סדר העדיפויות.

אגב יאניני, זו לא הפעם הראשונה בה הקשר בן ה-29 מסתבך. לפני כשנה הוא הכה שני שוטרים אחרי משחק של קבוצתו לשעבר, קסאלה והורחק לארבע שנים. בית הדין הקל בעונשו, אך כעת הוא כאמור נשלח לתקופה ארוכה ביציע.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully