וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד כליבאת חתם לשלוש שנים נוספות

8.8.2013 / 14:17

הקשר האריך את חוזהו והושאל לבני סכנין. בנאדו לשחקניו לקראת הלטבים: "ונטספילס ממושמעת. אנחנו יותר טובים"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) רשמית כי הקשר מוחמד כליבאת חתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במועדון. כידוע, הקשר בן ה-23 יבלה גם את העונה הקרובה כמושאל בבני סכנין, במדיה שיחק אשתקד. כליבאת נרכש על ידי מהפועל נצרת עילית בינואר 2010 ושיחק משחק ליגה אחד במדים הירוקים. לאחר מכן הושאל להפועל עכו, מכבי נתניה וסכנין. על הסיכום בין מכבי חיפה לשחקן פורסם בוואלה! ספורט לפני כחודש.

בתוך כך, מכבי חיפה עורכים הבוקר את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:30, ספורט 1 ו-HD) מול ונטספילס, בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. המאמן אריק בנאדו ערך אסיפת שחקנים אחרונה לקראת המשחק ועושה רושם שהמאמן שוב מנסה להזהיר את שחקניו משאננות לקראת המשחק. הירוקים עדיים לא ספגו העונה שער במשחק רשמי, ומקווים שהנתון הזה יישמר גם לאחר המשחק הערב.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
ממשיך בסכנין. כליבאת/קובי אליהו

"ונטספילס קבוצה ממושמעת, שעומדת טוב מאוד על המגרש מבחינה טקטית. אנחנו קבוצה יותר טובה מהם, אבל זה לא נותן לנו כלום לקראת המשחק", אמר בנאדו באסיפה, "אתם צריכים לבוא ולנצח את המשחק ולהראות שאנחנו שולטים בקצב. הם יבואו לשחק על מתפרצות או על מצבים נייחים ולכן אתם צריכים לבוא מרוכזים מהדקה הראשונה".

ההתלבטות היחידה של המאמן, שלא תרגל הרכב, היא בנוגע לעמדת המגן הימני. אייל משומר לא הגיע לאימון אתמול בגלל הולדת בנו הבכור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מהדקה הראשונה תראו שנשלוט". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully