וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אנחנו פייבוריטים, אבל לא תמיד זה מספיק"

7.8.2013 / 17:01

מאמן מכבי חיפה מזהיר לפני הגומלין מול ונטספילס הלטבית (ה', 19:30, ספ'1 ו-HD). יניב קטן: "יש כאן קבוצה לשלב הבתים"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בלטביה, מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 19:30, ספורט1 ו-HD) את ונטספילס בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הירוקים עברו בסיבוב הקודם את חזאר לנקראן עם 0:2 ביתי ו-0:8 נדיר בחוץ, ולמעשה עדיין לא ספגו העונה שער במשחק רשמי. אריק בנאדו יקווה שהמאזן יישמר, בדרך למשחק הפלייאוף ואולי העפלה נוספת לשלב הבתים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו תמשיך לשמור על שער נקי? אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "נשתדל להיות דומיננטיים והתקפיים, אבל צריך גם להישאר זהירים ולשחק עם הרבה חכמה במשחק שלנו. עשינו את זה לא רע שם, פשוט הכדור לא נכנס לנו. אני מאמין שנעשה את זה טוב יותר פה. ננסה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. זו קבוצה שמסתגרת, אבל אסור להקל בה ראש".

כאשר נשאל על תחושת הפייבוריטיות בקרב השחקנים, אמר בנאדו: "השחקנים שלי תמיד עם רגליים על הקרקע. אין ספק שאנחנו פייבוריטים אחרי שגילינו עדיפות במשחק הקודם, אבל לא תמיד הפייבוריטית מנצחת. אנחנו צריכים את הקהל איתנו ושיהיה סבלני. אנחנו מסוגלים וצריכים לנצח. נצטרך לעשות את הדברים בצורה נכונה על המגרש. כל השחקנים יודעים למה לצפות ומה הם צריכים לעשות. נקווה שננצח ואז נדבר על השלב הבא".

בנוגע לרכש ולאפשרות צירופו של ז'רמי בוקילה, אמר בנאדו: "כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק ובמי שנמצא בסגל. יש לנו סגל מספיק טוב. גם ורד ואנדלובו מתקדמים בקצב יוצא מן הכלל וכולם עושים הכול כדי לחזור מהר. אלה שחקנים רעבים וטובים שאנחנו צריכים אותם בסגל".

הקפטן יניב קטן אמר: "בקרית אליעזר דברים מבחינתנו צריכים להיראות אחרת. בבית שלנו, עם הקהל שלנו ובאצטדיון נהיה טובים יותר. אני מאמין שנדע לעשות מה שצריך. אין ספק שאנחנו יכולים להגיע לשלב הבתים, יש כאן קבוצה טובה ומוכשרת. הם יבואו ויסתגרו, אבל אנחנו עדיפים ויודעים לקראת מה אנחנו באים. נצטרך להגיע מוכנים ב-200 אחוז כדי לא להישאר מאוכזבים לאחר המשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יניב קטן עם מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
סומך על המגרש הביתי. יניב קטן לצד אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

במועדון עדיין לא הרימו ידיים בנוגע לז'רמי בוקילה שמתאמן בדיסלדורף. דינו אנדלובו בספק למשחק, אבל בכל מקרה הוא עתיד לעזוב אם יגיע חלוץ. אביחי ידין ועידן ורד מתאמנים, אך לא כשירים ולא יהיו בסגל.

לאימון היום הגיע האוהד המסור ואסילי ג'ורג' שהניף שלט בכניסה לכפר גלים ובו בקשה להעניק לו ניצחון לרגל יום הולדתו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר (אלעד גבאי), אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
המצטיינים במשחקים הקודמים. רובן ראיוס עם גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

ונטספילס חגגה במשך יומיים את התיקו מול מכבי חיפה במשחק הראשון, כאשר ההתאחדות הלטבית גם הלכה לקראתה ודחתה עבורה את משחק הליגה. הלטבים הביסו 1:4 את ז'ונס אש מלוקסמבורג במשחק החוץ הקודם שלהם באירופה, אבל לפני שנתיים חזרו עם 7:0 משפיל אחרי ביקור בבלגרד אצל הכוכב האדום וב-2009 חטפו חמישייה מהירנביין ההולנדית. המאמן יוריס פוצ'ינסקיס מתכוון להציב מערך טקטי עוד יותר הפעם, ומקווה ליכולת טובה יותר של הכוכב יוריס ז'יגאייבס.

הרכב משוער, ונטספילס: מקסים אוברנקו, אנטונס קורקינס, ויטאליס סמירנובס, קספראס דוברה, אולגס טימופייבס, יוריס ז'יגאייבס, איגורס טראסובס, סימונאס פאוליוס, רוברטאס פרידגיימאס, אדוארד סוחאנוב, ואדים יאנצ'וק.

שחקני מכבי חיפה באימון עם שמעון אבוחצירא אביחי ידין. אדריאן הרבשטיין
המטרה היא שלב הבתים. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
ואסילי ג'ורג' האוהד המפורסם של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ביקש מתנה ליום ההולדת. ג'ורג' ואסילי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully