וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוואן בלייר חתם בדאלאס, מו וויליאמס בפורטלנד

הסנטר של סן אנטוניו לשעבר יעבה את הקו הקדמי בקבוצה של גל מקל בעונה הבאה. הגארד ירוויח 5.6 מיליון דולר לעונה

ליגת ה-NBA תיפתח בסוף אוקטובר ובינתיים הקבוצות מנצלות את הפגרה הארוכה כדי לבנות את הסגלים שלהן לקראת העונה הארוכה. אחת מהן היא דאלאס מאבריקס, קבוצתו של גל מקל שהחתימה היום לעונה אחת את הסנטר הצעיר של סן אנטוניו לשעבר, דוואן בלייר תמורת חוזה מינימום של פחות ממיליון דולר לעונה.

דאלאס חיפשה הרבה זמן אחרי גבוה נוסף שיעבה את הקו הקדמי סביב דירק נוביצקי. ובלייר יצטרף לסמואל דאלמברט, ברנדן רייט וברנרד ג'יימס בצבע. בליי שיחק ארבע עונות בסן אנטוניו, אחרי שנבחר במקום ה-37 בדראפט של 2009. הוא רשם ממוצעים של 7.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק בתקופה שלו כשחקן הספרס. החתמתו של בלייר משלימה סגל מלא למאבריקס שכולל 15 שחקנים, אחד מהם הוא גל מקל שלנו.

שחקן סן אנטוניו ספרס, דוואן בלייר. AP
בעונה הבאה ישחק עם מקל. דוואן בלייר/AP

קבוצה נוספת שביצעה רכש מרשים למדי היא פורטלנד, שהחתימה לשנתיים את מו וויליאמס, הגארד ששיחק ביוטה בעונה החולפת. עלות חוזהו של וויליאמס תהיה 5.6 מיליון דולר לעונה והוא כולל סעיף יציאה לשחקן בעונה השניה.

וויליאמס היה מחוזר גם על ידי מיאמי האלופה וגם ממפיס, אבל פורטלנד הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר. הטרייל בלייזרס יהיו הקבוצה החמישית של וויליאמס, רשם ממוצעים של 12.9 נקודות ו-6.2 אסיסטים בעונה החולפת במדי הג'אז.

שחקן יוטה ג'אז, מו וויליאמס, מול שחקן יוסטון רוקטס, ג'רמי לין. AP
תחנה חמישית בקריירה. מו וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully