וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אנחנו לא נבחרת יוצאת דופן, יהיה מאוד קשה"

7.8.2013 / 22:45

מאמן נבחרת הקדטים מנמיך ציפיות לקראת אליפות אירופה דרג ב': "נהנה לעבוד עם שחקנים בגיל הזה, זה כיף גדול"

נבחרת הקדטים של ישראל תיפתח מחר (חמישי) את השתתפותה באליפות אירופה דרג ב' בסרייבו, כשתפגוש את נבחרת דנמרק. הנבחרת של דן שמיר רוצה לחזור הביתה בעוד שבוע וחצי עם הכרטיס לדרג א', לאחר האכזבה המסוימת מכשלונה של נבחרת הנוער להעפיל דרג. בישראל יש כמה שמות מעניינים מאוד בסגל, ביניהם תמיר בלאט, הבן של, כמו גם נתנאל ארצי ורועי הובר, שצפויים להוביל את הסגל.

"המטרה של הנבחרת היא לקדם שחקנים מוכשרים לכדורסל הישראלי, לבנות שחקנים, לקחת את הטובים ביותר ולעשות איתם את העבודה הטובה ביותר. המטרה של טורניר, במיוחד טורניר של דרג ב', זה לעלות דרג", אמר דן שמיר בשיחה עם וואלה! ספורט רגע לפני יציאת הנבחרת, "קשה לומר אם זה ריאלי, זה יהיה מאוד קשה. אנחנו לא נבחרת יוצאת דופן, אבל זה אפשרי, תלוי באיזה סגנון נשחק וקשה לענות על הדברים האלה לפני, נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים".

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. דרור פיקלני
רוצים לעלות דרג. שמיר/דרור פיקלני

לאחר חזרת הנבחרת ימריא שמיר למוסקבה ויצטרף לצסק"א מוסקבה, שם ישמש בעונה הבאה כעוזר מאמן. בינתיים הוא מאמן שחקנים צעירים: "אני מאוד נהנה לעבוד עם שחקנים בגיל הזה, זה כיף גדול. ילדים צעירים מאוד, שניתן להשפיע עליהם באופן כללי. מאוד רציתי לעשות את זה, לפני שנתיים היה איזה עניין עם הנבחרת הבוגרת ואמרתי שברגע שתהיה הזדמנות לאמן נבחרת צעירה, אשמח. זה יצא לי עכשיו, בשלב שאני מתכונן לדברים אחרים, אבל אני אשמח להמשיך לעוד הרבה הזדמנויות".

ישראל תשחק בבית ג' באליפות ביחד עם בוסניה, שכאמור מארחת את הטורניר, דנמרק, סלובקיה והולנד והמטרה היא לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית כדי להעפיל לשלב הבתים השני, אליו יצטרפו מנצחות בית המקביל. שלוש הנבחרות הראשונות בטורניר תעלנה בסופו של דבר לדרג א'.

הסגל המלא: תמיר בלאט, רועי הובר (קפטן), נתנאל ארצי, מוחמד אבו ערישה, נרי הריסון, גיא מאיו, גיל מייזליץ, רון נקשביץ, דיויד מוסינדי, שי בסיס, אדם זלקינד ועמית קמרי.

האחרון החליף את דניאל קופפרברג שנפצע ולא ייצא. מאמני הנבחרת דן שמיר וארז דגן, סקאוט אדיר אמר, מאמן כושר רגב פנאן, פיזיותרפיסט אלכסיי פיסמן, מנהל נבחרת ירון שיף, ראש משלחת יוסי ראוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully