וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן: "ג'ורדן היה מנצח את לברון באחד על אחד"

התולעת משוכנע שחברו לבולס היה הטוב ביותר: "מייקל הוביל מהפכה". שאבז מוחמד נתפס עם אישה ונזרק ממחנה הרוקיז

דניס רודמן אף פעם לא חשש להגיד את אשר על ליבו. התולעת, שהיה אחד הכוכבים הכי גדולים ב-NBA בשנות ה-80 וה-90, ישתתף בסוף השבוע הקרוב במשחק ראווה בבוגוטה, בבירת קולומביה, לצד מספר כוכבי עבר נוספים מהליגה הטובה בעולם דוגמת דייל אליס, ג'ייסון וויליאמס, וין בייקר וקני אנדרסון. בינתיים, הוא התפנה למספר נושאים חשובים שעל הפרק.

"אני חושב שהכדורסל בתקופתי נהנה ממהפכה גדולה בזכות שחקנים כמו מייקל ג'ורדן. היום יש כמה כוכבים חדשים, לברון ג'יימס למשל ומאחוריו גם קובי בריאנט וקווין דוראנט. לברון אומנם גבוה יותר ממייקל, אבל באחד על אחד אני מאמין שג'ורדן היה מנצח אותו".

דניס רודמן כדורסלן עבר. Kiichiro Sato, AP
תמיד יוצא דופן. רודמן/AP, Kiichiro Sato

רודמן עונד חמש טבעות אליפות. שתיים הוא השיג עם הבאד בויז של דטרויט ושלוש נוספות עם שיקגו של ג'ורדן. לאחרונה שמו עלה לכותרות כאשר נסע לטיול ביזארי במיוחד בצפון קוריאה.

"כשהייתי צעיר הציעו לי 300 אלף דולר לעונה כדי לשחק באירופה. העדפתי לקבל 100 אלף ולשחק בדטרויט. אני רוצה שילדים יגדלו לתוך סביבה ספורטיבית, בשביל זה אנחנו באים למקומות כמו בוגוטה לקיים משחקי ראווה. כל מה שרציתי בתור שחקן היה לראות ילדים מחייכים ביציע".

שחקן שיקגו בולס מייקל ג'ורדן מול שחקן יוטה ג'אז ביירון ראסל במשחק 5 בגמר 1997. GettyImages
יכול היה להתמודד עם קינג ג'יימס? מייקל ג'ורדן/GettyImages

* עוד מקרה מוזר ב-NBA: הגארד החדש של מינסוטה, שבאז מוחמד, נזרק ממחנה הרוקיז לקראת העונה לאחר שנתפס עם אישה בחדרו, דבר המנוגד לחוקי המחנה. השחקן, שנבחר במקום ה-14 בדראפט האחרון לאחר שכיכב במדי מכללת UCLA, ייאלץ לשוב אל המחנה בן ארבעת הימים בעונה הבאה על מנת להשלימו והוא כבר נכנס לליגה עם כתם. מוחמד אף יספוג קנס על התנהגותו. המחנה נועד להכין את השחקנים החדשים לליגה ומשתתפים בו בכל שנה כ-50 שחקנים.

"קיבלנו הודעה על המצב מהליגה", אמר פליפ סונדרס, נשיא הוולבס, "הקבוצה תומכת בצורה מלאה בחוקי הליגה והמדיניות שלה ותקבל כל צעד שהליגה תחליט עליו".

זו אינה הפעם הראשונה בה שערוריות מתרחשות במהלך המחנה. ב-2008 מריו צ'אלמרס ודרל ארתור נזרקו ממנו לאחר שמריחואנה ונשים התגלו בחדריהם. השניים נקנסו בזמנו ב-20 אלף דולר ואילו מייקל ביזלי, שהודה שהיה מעורב אף הוא בדברים, נקנס ב-50 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully