וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו החליטה להשאיר את עלי חטיב

עונשו של הקשר שהיה מעורב באירוע משמעתי טרם נקבע. מחמאות ללאנדראו על הצמד, גיא דיין סובב את קרסולו

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

דווקא אחרי שבוע קשה שעבר עליה, הפועל עכו מרגישה מעודדת מאוד אחרי הניצחון היום (רביעי) 0:2 על בית"ר ירושלים במשחק ההכנה. לאחר רצף של משחקים לא טובים, סוף סוף הקבוצה התגבשה ומי שסחט את מרבית המחמאות לאחר המשחק היה החלוץ הברזילאי לאנדראו קוסטה, שכבר היה קרוב לשמוע על הודעת שחרור, אבל כבש את שני השערים במשחק.

בקבוצה מקווים שבעקבות המשחק הזה לאנדראו יחל למצוא את עצמו בקבוצה ולהביא את היכולת שבזכותה הביאו אותו. "אין ספק שכולנו ראינו את היכולת האמיתית שלו", אמר יושב ראש הקבוצה, יהודה ברשישת, "אלון חרזי הביא חלוץ מצוין וקלע בול איתו".

עלי חטיב שחקן הפועל עכו המושעה (משמאל) ביציע לצד מהראן אבו ריא. אדריאן הרבשטיין
נשאר בעכו. חטיב/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להשאיר את עלי חטיב, למרות שהוא היה מעורב באירוע משמעת במשחק נגד מכבי נתניה. חטיב, שנראה סוטר באותו משחק לויקי כחלון מנתניה, יספוג עונש וצפוי לקבל אזהרה, כאשר מקרה דומה בעתיד יגרור סילוק מהקבוצה.

מי שימשיך להיבחן טרם קבלת החלטה בנוגע לעתידו הוא לאונרדו פאסוס, שיצא במהלך המשחק אחרי שנפצע והציג יכולת לא רעה. עד לסוף השבוע ינחת בקבוצה הקשר המונטנגרי דרקו קרדז'יץ', שייבחן וינסה להרשים את הצוות המקצועי. גיא דיין שסובב את קרסולו ייבדק מחר כשלאחר מכן יתברר כמה זמן הוא ייעדר.

עכו תקיים בשבוע שני משחקי הכנה נוספים כאשר היא תארח ביום שני את הפועל חיפה וביום חמישי היא תתמודד נגד הפועל עפולה.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully