וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: סלטיק עלתה, זניט, פ.ס.וו ופלזן מחצו

הסקוטים שמרו על היתרון הקטן והסתפקו ב-0:0 מול אלפסבורג, כיאל לא שותף. 0:5 לרוסים על נורשלנד, 0:3 להולנדים על וארחם

תמונת העולות לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות תושלם הערב (רביעי) כשמי שלא התקשתה להמשיך הלאה היא זניט סנט פטרסבורג. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הביסה 0:5 את נורשלנד הדנית, כשהולק ורומן שירוקוב מככבים וגם אנדריי ארשבין כובש את הראשון שלו העונה באירופה. סלטיק, שניצחה 0:1 בבית את אלפסבורג במשחק הראשון, השיגה 0:0 מרדים בשבדיה וגם היא בשלב הבא. פ.ס.וו איינדהובן טיילה ל-0:3 על זולט וארחם, ולגיה ורשה, אוסטריה וינה, דינמו זאגרב, ויקטוריה פלזן ומטאליסט חרקוב עלו אף הן.

אנדריי ארשבין שחקן זניט סנט פטרסבורג בין שחקני נורשלנד. AP
נכנס כמחליף והצטרף לחגיגה. אנדריי ארשבין/AP

זניט סנט פטרסבורג - נורשלנד 0:5 (0:6 בסיכום)

הצגה גדולה של הולק סידרה לזניט את הניצחון הגדול ביותר שלה באירופה ב-11 השנים האחרונות. סגנית אלופת דנמרק שימשה כקורבן, והמשיכה את תחילת העונה הנוראית שלה, הכוללת גם נקודה אחת בלבד משלושת מחזורי הפתיחה. הברזילאי בישל בדקה ה-26 לרומן שירוקוב, שבדקה ה-50 החזיר לו עם עקב שהסתיים בבעיטה שטוחה וחדה של הולק לרשת. הברזילאי בישל באומנות לדני הפורטוגלי בדקה ה-62, ושש דקות לאחר מכן אנדריי ארשבין המחליף הרשית אחרי פחות מדקה על המגרש. נורשלנד קיבלה הזדמנות לצמק עם כרטיס אדום של נטו שזיכה אותם בפנדל, אבל ניקולאי שטוקהולם שלח את הבעיטה מהנקודה הלבנה לקורה, ובתוספת הזמן שירוקוב השלים צמד.

הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג כובש מול נורשלנד. AP
שער נהדר. הולק מבקיע/AP

זולט וארחם - פ.ס.וו איינדהובן 3:0 (5:0 בסיכום)

החבורה הצעירה של פיליפ קוקו השלימה ניצחון כפול על סגנית האלופה הבלגית. תורגן הזאר וחבריו בזולט וארחם קיוו להפתיע, אבל אחרי 56 דקות מאופסות הבלם סטיב קולפר גרם לפנדל והורחק. טים מטאבז' הסלובני דייק מהנקודה הלבנה וכבש את השער ה-200 של פ.ס.וו במפעלי אירופה והראשון שלהם על אדמת בלגיה, אחרי ארבעה משחקים קודמים בהם לא כבשה. בדקה ה-73 הגיע הרגע הגדול של זקריה בקאלי. הילד הבלגי בן ה-17 של פ.ס.וו חגג שער ראשון בקריירה, עם בעיטה נהדרת מהאוויר אחרי מסירה של ממפיס דפאי. המסמר האחרון בארון של וארחם היה שייך לברונו גודו, שכבש שער עצמי בתוספת הזמן.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
יכולת מרשימה. פ.ס.וו איינדהובן/GettyImages

אלפסבורג - סלטיק 0:0 (1:0 בסיכום)

הסקוטים הגיעו למשחק החוץ בשבדיה עם יתרון שברירי, אבל ידעו להגן עליו והם בשלב הבא. דווקא סלטיק הייתה קרובה יותר לכיבוש במחצית הראשונה, אך נעצרה פעמיים אצל קווין סטור אילגארד, השוער המארח. מן העבר השני אלפסבורג מיעטה להגיע למצבי הבקעה ממשיים ובסופו של דבר היו אלה שחקניו של ניל לנון שחגגו. בירם כיאל נותר על הספסל לכל אורך 90 הדקות.

ויקטוריה פלזן - נומה קאליו 2:6 (2:10 בסיכום)

כמו במשחק הראשון, הצ'כים החזקים התעללו באסטונים האומללים, שדווקא עלו ליתרון מפתיע משער של דמיאנו קינטיירי בדקה העשירית. פאבל הורבאת בן ה-38 ענה עם שלושער גדול (20, 44, 62), כשבין לבין, גם סטניסלב טקל כובש (58). קינטיירי עוד צימק ל-4:2 (69), אבל תומאש הוראבה (71) ותומאש וגנר (82) חתמו את החגיגה.

מטאליסט חרקוב - פאוק סלוניקי 1:1 (1:3 בסיכום)

האוקראינים חזרו הביתה עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון שנערך ללא קהל בסלוניקי, והעבירו ערב על מי מנוחות בדרך לשלב הפלייאוף. סבסטיאן בלאנקו הארגנטינאי העלה את מטאליסט ליתרון בדקה ה-72 אחרי בישול של המחליף מרלוס, כשפאוק של הוב סטבנס הצליחה להימנע מהפסד נוסף עם שער שוויון של המחליף הצ'כי תומאש נציד.

משחקים נוספים:

שריף טירספול (מולדובה) - דינמו זאגרב (קרואטיה) 3:0 (4:0 בסיכום)
לדינמו: ג'וניור פרננדס (10), אל עראבי סודני (27), דוייה צ'ופ (61)

לגיה ורשה (פולין) - מולדה (נורבגיה) 0:0 (1:1 בסיכום, לגיה עלתה בזכות שער החוץ)

הפנרפיורדור (איסלנד) - אוסטריה וינה (אוסטריה) 0:0 (1:0 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully