וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ צפוי להתמנות ליו"ר איגוד הכדורסל החדש

7.8.2013 / 18:38

הרמטכ”ל לשעבר יחליף את איתן רוב שהתפטר מההנהלה. מינויו ליו"ר צפוי לעבור בישיבת ההנהלה שתתקיים ביום ראשון הבא: "הפנייה חלוץ נעשתה בשמם של סיעות החברות בהנהלת האיגוד ותוך הבנה שאישיות מסדר הגודל שלו תעמיד את הענף והאיגוד במקום הנכבד הראוי להם"

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) כי הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ יחליף את איתן רוב בהנהלת איגוד הכדורסל לאחר שהתפטרותו של רוב תיכנס לפועל בימים הקרובים. "הפנייה למר חלוץ נעשתה בשמם של סיעות החברות בהנהלת האיגוד ותוך הבנה שאישיות מסדר הגודל שלו תעמיד את הענף והאיגוד במקום הנכבד הראוי להם", נכתב בהודעה מטעם איגוד הכדורסל.

דן חלוץ בכנס מליאת שש שנים למלחמת לבנון השנייה במכון למחקרי ביטחון לאומי, יולי 2012. דרור עינב
ייכנס לנעליו של רוב. חלוץ/דרור עינב

בתקופה האחרונה ניסה רוב ביחד עם חברי ההנהלה שמעון מזרחי, שמשמש עדיין כממלא מקומו של אבנר קופל שהתפטר מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל במאי, וחיים אוחיון, למצוא מועמד ראוי לתפקיד יו"ר האיגוד. לאחר כניסתו של חלוץ לתפקיד אמורה להתכנס ישיבת הנהלה, ובה הוא אמור להיות מוצג כמועמד לתפקיד יו"ר האיגוד החדש, מהלך שאמור להיות מקובל גם על משרד הספורט שעוקב אחר ההתפתחויות.

בסיעת עוז טוענים כי מינויו של דן חלוץ אינו חוקי מאחר והוא לא היה חבר הנהלה בבחירות האחרונות, ואם ברצון סיעת חמשת המרכזים להעמידו לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, עליהם לעשות זאת בבחירות חדשות: "דן חלוץ הוא מועמד מצוין, מועמד ראוי, אבל סיעת עוז תדבוק בדרכה שיו"ר איגוד הכדורסל ייבחר על פי החוק ועל פי התקנון. מי שחושב שזריקת ספינים על מנת להטעות מן המסלול את החקירות המתנהלות באיגוד הכדורסל על המושחתים והשחיתות יצליחו, טועה. סיעת עוז סבורה שאף מועמד לא יסכים ליטול לידיו את התפקיד בדרך יהיה ניקוי אורוות וכל המושחתים יפנו את מקומם. בית משפט כבר הוכיח שלא כל מה שרוצים לעשות נגד האופוזיציה אפשרי".

חלוץ בן ה-64 שימש במגוון תפקידים בצה"ל, ביניהם מפקד חיל האוויר וכרמטכ"ל מיוני 2005 עד פברואר 2007, כולל במהלך מלחמת לבנון השנייה ובתוכנית ההתנתקות אז סיים את תפקידו. בתום תפקידו בצה"ל עבר לעסקים, שימש כיו"ר הסטארט אפ סטרלינג, ולאחר מכן שימש כמנכ"ל חברת קמור מוטורס, יבואנית BMW, שבין היתר הייתה ספונסרית מובילה של ליגת העל.

צביקה שרף פרשן כדורסל ויו"ר סיעת עוז. דרור פיקלני
לא מתלהב ממינוי חלוץ. צביקה שרף/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully