וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אנטון קזרנובסקי חתם לעונה אחת

7.8.2013 / 17:48

הסנטר חוזר לליגת העל אחרי שלוש שנים ויחבור לעודד קטש, שנתן לו הזדמנות ראשונה בבוגרים. גם יונתן קרוגלי מצטרף

הפועל אילת ממשיכה במגמת החיזוק של הסגל והחתימה היום (רביעי) את הסנטר אנטון קזרנובסקי, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ואת יונתן קרוגלי ששיחק באליצור אשקלון. בנוסף בקבוצה מחכים לתשובה מרוברט רות'בארט, שאמור להחליט על עתידו עד ל-15 באוגוסט. אם הוא לא ימצא קבוצה באירופה, רות'בארט אמור להצטרף לקבוצה הדרומית.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. ברני ארדוב
מהצפון לדרום. קזרנובסקי/ברני ארדוב

קזרנובסקי (28, 2.05) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. את ההזדמנות הראשונה בבוגרים קיבל בגליל עליון של עודד קטש בעונת 2004/5, והוא המשיך במועדון עוד חצי עונה לפני שעבר להפועל חולון. בתחילת עונת 2006/7 עבר לליגה הגרמנית השנייה לקבוצת ליש ונשאר בגרמניה עוד שלוש עונות כשבין היתר הספיק לעבור בבאיירן מינכן, בימים בהם זו עוד שיחקה עוד בליגה הרביעית.

במהלך עונת 2009/10 עזב את קרלסוהה הגרמנית והצטרף לעירוני רמת גן בליגת העל והראה שעדיין יש לו מה לתרום בליגה הראשונה. גלבוע/גליל וליאור ליובין החליטו לצרף את הסנטר בתחילת עונת 2010/11 והוא אף הרשים ביורוקאפ אך בליגת העל לא הראה את יכולתו. בעונת 2011/12 חזר לאירופה כשחתם בפיטשטי הרומנית, ולאחר זמן קצר עבר לאלופה פלוישטי בה הפגין יכולת טובה מאוד. מוסר תשלומים רעוע הוביל אותו בחזרה לישראל והוא חתם בלב השרון מהלאומית. בעונה שעברה המשיך בליגה השנייה במדי גליל עליון ורשם 15.5 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה חתמו בקבוצה של עודד קטש הישראלים אפיק ניסים, ניצן חנוכי, ניב ברקוביץ' וגיא כהן והזרים קווין פאלמר, יינסי גייטס, טרנס רודריק וכריסטיאן ווטפורד שמשלימים סגל מרשים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully