וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גילרוביץ': "אנחנו בשמיים, בואו נגיע לירח"

מאמן הפועל רמת גן דרבן את שחקניו, שרוצים להפתיע את אשטוריל גם בגומלין (ה', 20:00, 5+ לייב). בוקסנבוים: "חלום"

צילום: אבי כהן עריכה: גדי וינשטוק

האם מחזיקת הגביע הפועל רמת גן מסוגלת להדהים פעם נוספת את אשטוריל הפורטוגלית ולהדיח אותה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית? זה מה שמקווים אוהדי האורדונים שיגיעו מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5+ לייב) לאצטדיון רמת גן במטרה לתמוך בקבוצה שירדה לליגה הלאומית בסיום העונה הקודמת והפתיעה עם 0:0 מכובד מאוד בפורטוגל בשבוע שעבר.

אריק גילרוביץ' מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
מיני סנסציה שיכולה להפוך לסנסציה אדירה. אריק גילרוביץ'/מגד גוזני

המאמן אריק גילרוביץ' היה פיוטי במסיבת העיתונאים: "היו אנרגיות טובות כל השבוע, ימים יפים עוברים עלינו ואנחנו נמצאים במיני חלום. כל האווירה שמסביב. כולם היו חשדניים בהתחלה, אבל הוכחנו שאנחנו תותחים ועכשיו אנחנו נוגעים בחלום. עשינו מיני סנסציה, וכמו שאמרתי לשחקנים: 'אנחנו בשמיים, בואו נגיע לירח'. אנחנו רוצים מאוד להגיע לשלב הפלייאוף".

על היריבה אשטוריל אמר: "הם עדיפים עלינו בכל הפרמטרים, אבל הוכחנו שעם לב ונשמה אפשר להתמודד עם כל קבוצה, גם אם היא ברמות הגבוהות של אירופה. הם עדיין פייבוריטים, אבל אנחנו באים לנצח. יש לי 11 פטישים בהרכב וחשוב לי שהם גם ייהנו מהדרך ולא רק יגיעו לפסגה".

גילרוביץ' התייחס לבעייתיות של אצטדיון רמת גן: "זה ירגיש כמו משחק חוץ, אבל ננסה להתמודד עם זה. מבחינת מי שקבע מראש זה היה המהלך הנכון לאור היריבה שקיבלנו. בסופו של דבר הכול לטובה. הקהל שלנו גרם לי לצמרמורת ולדמעות בעיניים בשבוע שעבר בפורטוגל. נקווה שיעזור לנו שוב".

על חסרונו של דידייה ברוסו, שנפצע במשחק הראשון, אמר גילרוביץ': "יש לי את יניב לוזון שהוא שחקן מצוין, שחקן ענק. זו מערכת, אחד יוצא ואחד נכנס במקומו. לא תהיה בעיה".

הקפטן עומר בוקסנבוים הוסיף: "אנחנו נמצאים באיזשהו חלום ורוצים להמשיך אותו. היינו שווים להם בפורטוגל, ועכשיו הם מגיעים לחום והלחות של הארץ ויהיה להם קשה. הם עדיין איכותיים וטובים יותר, אבל נעשה את המקסימום ונקווה שנמשיך לחלום. זו חוויה אדירה ומשהו עצום עבור כל המועדון, אנחנו לא בסדר גדולות של הגדולות שחוות את זה כל שנה. כולם ממש מתרגשים ומחכים ומוכנים למשחק מחר".

הרכב משוער, הפועל רמת גן: רם שטראוס, תומר לוי, עומר חזום, אבי סופר, טל מעבי, עומר בוקסנבוים, איסומעילה לינגן, דן רומן, יניב לוזון, יוסי אסייג, לירון דיאמנט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
חוויה אדירה. עומר בוקסנבוים/מגד גוזני

אם הפועל רמת גן כבר הייתה באירופה אחרי הזכייה הקודמת בגביע, הרי שעבור אסטוריל מדובר בהופעת בכורה. ה-0:0 במשחק הראשון גרם לאכזבה בקרב הצוות המקצועי של המועדון, אבל הם יודעים שגם תיקו עם שערים יספיק כדי לעבור שלב. המאמן מרקו סילבה הביא עמו 19 שחקנים לישראל, כשהוא חסר את הקפטן ז'ואאו קוימברה, החלוץ הצרפתי פרדריק מנדי והברזילאי סבה שנפצע במשחק הקודם. הברזילאי ברונו לופס עשוי לערוך הופעת בכורה.

השוער והקפטן ואגנר, שהוזכר השבוע כמועמד לבנפיקה וספורטינג ליסבון, אמר: "יש לנו את כל התנאים לעבור שלב. המשחק כאן בישראל יהיה שונה לגמרי, 0:0 הפעם יוביל להארכה ופנדלים. נוכל לנצל את היתרונות שלנו בהתקפות המעבר ובמשחק המהיר, אבל צריך להבין שיהיה לנו משחק קשה".

הרכב משוער, אשטוריל: ואגנר, אנדרסון לואיס, ברונו מיגל, יוהאן טבארס, בבאנקו, אבנדרו, קרליטוס, גונשאלו סנטוס, פיליפה גונשאלבס, ז'ואאו פדרו גלבאו, לואיס ליאל.

יניב לוזון שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
צפוי לפתוח במקום ברוסו הפצוע. יניב לוזון/מגד גוזני
דן רומן שחקן הפועל רמת גן (במרכז). מגד גוזני
איך ישפיע אצטדיון רמת גן? דן רומן והחברים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully