וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים לו? קסיאס: "כל מה שהיה עם מוריניו מאחורי"

השוער שיפגוש את צ'לסי בגמר גביע גינס (4:05, ספ'1) מבהיר: "לא נשארו לי צלקות מהעניין. אקדם את פניו בשלום"

איקר קסיאס יפגוש הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:05 לפנות בוקר, שידור ישיר בספורט1) מכר ותיק לא אהוב עליו במיוחד: מאמנו לשעבר, ז'וזה מוריניו. ריאל מדריד תפגוש את צ'לסי בגמר גביע גינס שנערך בימים אלו בארצות הברית ומי שנחשב ללא ספק לשחקן הפגוע ביותר מתקופתו של "המיוחד" בבלאנקוס הוא שוער ריאל שיובש על הספסל במשך חודשים ארוכים כחלק ממאבקי האגו שהיו בקבוצה. למרות המפגש, קסיאס הבהיר בראיון ל-ESPN כי אין לו כוונה להתעמת עם מאמנו לשעבר.

איקר קסיאס שוער ספרד. Robert Cianflone, GettyImages
מפגש מרתק. איקר קסיאס/GettyImages, Robert Cianflone

"זו התנסות כחלק מהכדורגל וזה נותן לי עוד יותר רצון להתחיל את העונה החדשה", אמר קסיאס. "יש עוד אתגרים ומשחקים נוספים ואנחנו חייבים להשאיר מאחור את מה שכבר קרה. לא נשארו צלקות ממה שקרה עם מוריניו. אין שום בעיה. אם אני אפגוש אותו, אקדם את פניו בשלום בלי בעיות. כל אחד חייב לכבד את זה".

קסיאס התייחס גם לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו, ואמר: "יש את המספרים והסטטיסטיקות ומבחינתי כיום הוא השחקן הטוב ביותר בעולם". על האפשרות שגארת' בייל יצטרף, הוסיף השוער: "אם בייל יגיע, הוא יתקבל בברכה. יש הרבה שחקנים מעניינים שמגיעים כשלפניהם עתיד גדול". על יריביו ליאונל מסי וניימאר שישתפו פעולה העונה בברצלונה, הוא הוסיף: "הם שני שחקנים טובים, ובנוסף אליהם יש את איניסייטה וצ'אבי, אבל כבר שנים שריאל מדריד נמצאת ברמה של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully