וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דריו פרננדס חתם לשנתיים

7.8.2013 / 20:25

הארגנטינאי שעזב את בית"ר ירושלים יחזק את מרכז השדה של האדומים. לירן כהן ואלי אלבז כבשו ב-1:2 על אחי נצרת

הפועל חיפה השיגה את הקשר המרכזי אותו רצתה והחתימה רשמית לשנתיים את דריו פרננדס, שהוצג הערב (רביעי) בנשף פתיחת העונה של המועדון באולמי W בקריות. כזכור, הקשר הארגנטינאי שוחרר מבית"ר ירושלים לאחר שהתעמת במחנה האימונים עם המאמן אלי כהן, ומיד הפך לשם החם מבחינתו של שלומי דורה, שרצה אותו עוד לפני כן מתוך מטרה לבנות סביבו את הקבוצה.

פרננדס, 35, הצטרף לבית"ר ירושלים ב-2008 וזכה עמה בגביע. ב-2009 עזב פרננדס את בית"ר וחתם בקבוצת אריס סלוניקי היוונית וחזר לבית"ר אחרי עונה אחת, אך עקב סכסוך עם המאמן דאז אורי מלמיליאן הוא חתם באלקי לרנקה הקפריסאית ושיחק תחת יצחק שום. בינואר 2012 חזר פרננדס לקדנציה שלישית בבית"ר ושיחק במדיה עונה נוספת, אך הקיץ כזכור שוחרר מהקבוצה אחרי הסכסוך המתוקשר עם אלי כהן וגם עם חלק מהאוהדים, שלא אהבו את התבטאויותיו עוד בימי סערת הצ'צ'נים.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עובר לקבוצה שנייה בישראל. דריו פרננדס/ברני ארדוב

הפועל חיפה רשמה מוקדם יותר את ניצחונה הראשון במשחקי הכנה מאז שיצאה למחנה בסרביה לפני כשבועיים. האדומים שיחקו הבוקר מול מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית ולמרות שבמחצית הראשונה הציגו יכולת רעה מאוד, במחצית השנייה התעוררו השחקנים של שלומי דורה והצליחו לנצח את המשחק 1:2.

נצרת הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון משער יפה של אדהם האדיה, שמ-20 מטר בעט כדור היישר לחיבורים של קאלה דרשלר. לירן כהן השווה את התוצאה כמה דקות לאחר מכן מבישול נהדר של יובל אבידור, כשאלי אלבז הצעיר שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק.

שחקן הפועל חיפה, לירן כהן. אדריאן הרבשטיין
ניצחון ראשון מאז המחנה. לירן כהן/אדריאן הרבשטיין

בחיפה נבחנו הזר הרומני ויורל פרפלאה וכן קשרה של בני לוד מוחמד אזברגה. לגבי פרפלאה, בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי השחקן.

בסיום המשחק אמר שלומי דורה: "גם כשמפסידים וגם כשמנצחים אני אומר שבשעות האלה קשה מאוד לשחק, אבל עשינו את המשחק הזה בגלל שבערב יש לנו אירוע ורצינו להרוויח עוד משחק כדי ליצור חיבור בין השחקנים". לגבי פרפלאה אמר המאמן: "קשה להחליט לפי כמה אימונים שהוא עשה איתנו. נצטרך לשבור את הראש ולחשוב מה אנחנו עושים".

דנילו ניקוליץ' נחת הבוקר בישראל וצפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. בחיפה ציינו שיואב כץ סיכם עם הבלם בעל פה ולכן הוא לא מתכוון להפר את ההסכם עימו. במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת עלי חטיב ועשויים לפנות אליו אם הוא ישוחרר מהפועל עכו.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נצטרך לשבור את הראש ולחשוב מה אנחנו עושים". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully