וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק באטיסט חתם בפנאתינייקוס: "אני חוזר הביתה"

האמריקאי בן ה-35 ששיחק בקבוצה תשע שנים, שב לאתונה אחרי עונה בפנר-אולקר. לארי אובאנון באנטיב, פופוביץ' בחימקי

הפורוורד הוותיק מייק באטיסט חזר לפנאתינייקוס אחרי עונה בה לבש את מדי פנרבחצ'ה אולקר הטורקית. באטיסט בן ה-35 שיחק בפנאתינייקוס בשנים 2003-2012 וכעת שב לקבוצה איתה הוא מזוהה יותר מכל. באטיסט שהגיע לאימפריה היוונית לפני 10 שנים אחרי שנה בה שיחק בממפיס גריזליס, זכה עם פאו בתשע אליפויות רצופות, בחמישה גביעים מקומיים וכן בשלושה גביעי יורוליג בשנים 2007, 2009 ו-2011. ב-2010 הוא נבחר לשחקן העונה בליגה היוונית.

מייק באטיסט שחקן פנאתינייקוס. קובי אליהו
רק רצה לחזור לאתונה. באטיסט/קובי אליהו

"השחקן שעשה היסטוריה עם פנאתינייקוס חוזר. מייק באטיסט סוגר את המעגל שנפתח בקיץ שעבר והשנה הוא שוב יילבש ירוק", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון. האמריקאי עצמו אמר: "זה הדבר שרציתי יותר מהכול. כששמעתי שיש התעניינות מפנאתינייקוס, שאר הקבוצות לא עניינו אותי ורק רציתי להיות באתונה. אני מאוד שמח לחזור הביתה".

פנאתינייקוס תשחק העונה בבית ד' של היורוליג ביחד עם מכבי תל אביב, לבוראל קוצ'ה, לוקומוטיב קובאן, הכוכב האדום בלגרד וקבוצה נוספת שתעלה משלב המוקדמות.

* הגארד הקרואטי מרקו פופוביץ' (31, 1.85 מ') חתם לשנתיים בשורות חימקי מוסקבה הרוסית. פופוביץ' מגיע מז'לגיריס קובנה הליטאית, במדיה קלע 9.8 נקודות למשחק בעונה הקודמת.

* בצרפת: הגארד האמריקני לארי אובאנון (29, 1.94 מטר), ששיחק בעונה החולפת בהפועל אילת וגם לבש בעבר את מדי מכבי ראשון לציון ומכבי חיפה, חתם באנטיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully