וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: פרסטון נואלס חתם לעונה אחת

7.8.2013 / 12:20

הגארד (24, 1.88), שהמגעים עימו פורסמו לראשונה בוואלה! ספורט, חתם בעולה החדשה ויהיה הזר השני לצד פלאוורס

עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי פרסטון נואלס, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט שלשום. "נואלס הוא שחקן צעיר ורעב להצליח וזה מה שאנחנו מחפשים לצד שחקנים עם ניסיון כמו מאיר טפירו, יש לו יכולת קליעה מצוינת וזה מה שחיפשנו בעמדת הגארד", אמר היו"ר יניב מזרחי בהודעה לעיתונות, "נותרו לנו לבצע שתי החתמות בעמדת הסנטר ובעמדה 3-4".

פרסטון נואלס שחקן לואיוויל. Justin Edmonds, GettyImages
חיזוק משמעותי. פרסטון נואלס/GettyImages, Justin Edmonds

נואלס (24, 1.88) התקבל למכללת לואיוויל של ריק פיטינו בשנת 2007 ופרץ בצורה נהדרת בשנתו האחרונה במכללה כשרשם 14.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. למרות העונה האחרונה הטובה הגארד לא היה מועמד רציני להיכנס לדראפט ה-NBA.

בחורף 2011 חתם נואלס בדניפרו האוקראינית, אך לאחר שלושה משחקים מאכזבים שוחרר וחתם בספרינגפילד מליגת הפיתוח, שם שיתף פעולה עם ג'ף פוט ורשם 6.8 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בממוצע. בעונה שעברה יצא שוב לאירופה, חתם במדי דרמה היוונית, הגיע עם המועדון לחצי גמר הגביע ורשם 12.5 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע למשחק. בקיץ התאמן עם מספר קבוצות NBA, אך לא הוזמן לליגת הקיץ.

מלבד נואלס חתמו בשורות העולה החדשה הפורוורד האמריקאי גארי פלאוורס, הרכז הותיק מאיר טפירו והמתאזרח קורי קאר. טל דן, רז זהביאן וגיל אמיתי ממשיכים לעונה נוספת, כאשר טל קרפלס עזב את המועדון וחתם בשורות רובינארי מהליגה הראשונה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully