וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס תוקף את ברצלונה: "השאירו לנו טעם מר"

המגן תוקף בעקבות ההחלטה לשחרר את אבידל: "זו הייתה הפתעה לא נעימה וזה הציק לי אחרי כל מה שהוא עשה למועדון"

ברצלונה בישראל, בית הנשיא, 2013/צילום: עומר מירון עריכה: יאיר דניאלי

אחרי שפפ גווארדיולה הטיח האשמות קשות בברצלונה ובראשי המועדון, גם בתוך הקבוצה עצמה נשמעים ביממה האחרונה דברי ביקורת על ההתנהלות. מי שאחראי לדברי הביקורת הוא דני אלבס, שמודה שהוא היה מאוד לא מרוצה מאופן הטיפול באריק אבידל שראה את הדרך החוצה, שוחרר וחתם בסופו של דבר במונאקו.

שחקן ברצלונה דני אלבס מול שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. AP
"דווקא אחרי שהוא חזר לעצמו הוא לא קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש". דני אלבס/AP

"העזיבה של אבידל הייתה הפתעה מאוד לא נעימה", סיפר אלבס בראיון לתחנת רדיו מקומית. "ההחלטה לשחרר אותו הציקה לי מאוד אחרי כל מה שהוא עבר ועשה עבור המועדון. רציתי שהוא ימשיך בבארסה אחרי כל מה שקרה ואיך שהוא נלחם לחזור. דווקא אחרי שהוא חזר לעצמו הוא לא קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש".

אלבס המשיך ותקף את המועדון שבו הוא משחק, ואמר: "אם ברצלונה היא יותר ממועדון, זה בשל התמיכה שהם נתנו לו במהלך ההתאוששות. כל הסיטואציה בשלמותה משאירה טעם מר אחרי הכול. אני רק מקווה שכדורגל הוא ענף הוגן יותר. אריק ימשיך להיות דוגמה מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה ניימאר. ברני ארדוב
"לניימאר יש הרבה איכויות כשחקן, אבל בגיל 21 הוא עדיין לא מספיק מפותח"/ברני ארדוב

אלבס שאיבד חבר נוסף לקבוצה, טיאגו אלקנטרה שעזב לבאיירן מינכן, ציין: "טיאגו הוא חבר שלי ואני יודע שהוא רצה לשחק יותר. אני חושב שהוא עזב מוקדם מדי מכיוון שהוא שהיה עדיין צעיר והוא הפך להיות גורם חשוב, אבל הוא עשה החלטה מושכלת".

ובינתיים ביקורת נוספת נשמעת, ולא בפעם הראשונה, מכיוונו של יוהאן קרויף שכלל לא בטוח ששיתוף הפעולה בין ליאונל מסי לניימאר יעבוד כפי שאוהדי ברצלונה וראשי המועדון מצפים. "שניהם גאונים, אבל קודם כל צריך לראות איך הם משחקים יחד ועם שאר הקבוצה. שני קפטנים על ספינה עשויים להביא לבעיות. אם ההנהלה מקבלת החלטה, חייבים לכבד אותה, אבל אני עדיין חושב שהיה עדיף להמתין כמה שנים לפני ששמים אותם ביחד. קיוויתי לראות אותם יחד כשמסי מבוגר יותר ולראות איך זה עובד. לניימאר יש הרבה איכויות כשחקן, אבל בגיל 21 הוא עדיין לא מספיק מפותח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully