וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גינס: 8:9 בפנדלים לאינטר על יובנטוס

השוער המחליף של הנראזורי קאריסו היה הגיבור כשהדף פנדל ומיד והבקיע את הבעיטה המכרעת. 0:1 לוולנסיה על אברטון

טורניר גינס נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים מרתקים. אמנם מדובר במשחקי דירוג בלבד, אבל יובנטוס ואינטר סידרו לנו דרמה אדירה בקרב על המקום השביעי בטורניר הידידות שנערך בארצות הברית.

22 אלף צופים ראו הלילה במיאמי את הנראזורי מנצחים 8:9 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 90 דקות. אינטר עלתה על הלוח ראשונה כשג'אנלואיג'י בופון שמט כדור שיצא מרודריגו פלאסיו כאשר ריקי אלברס הכניע את שוער יובה בדקה ה-29. השוויון הגיע לפני המחצית כשארתורו וידאל בעט פנדל מדויק פנימה.

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
שחקני אינטר חוגגים/רויטרס

בפנדלים קיבלנו דרמה אדירה כאשר שני הפנדלים הראשונים של סבסטיאן ג'ובינקו ופרדי גוארין הוחמצו, ומיד לאחר מכן קיבלנו פנדלים מדויקים, שמונה לכל קבוצה. השוער המחליף של אינטר חואן פאבלו קאריסו רשם עצירה שנייה אחרי בעיטה של מאוריסיו איסלה ומיד לאחר מכן קאריזו לקח בעצמו את הבעיטה המכרעת ובעט פנימה כדי לנצח.

בקרב שהיה פחות דרמטי במאבק על המקום החמישי בטורניר ולנסיה ניצחה 0:1 את אברטון. מי שכבש את שער הניצחון לזכות העטלפים היה מיצ'ל שהגיע הקיץ מלבנטה והבקיע בדקה ה-52. מחר ייערך הגמר בטורניר כאשר ריאל מדריד תפגוש את ז'וזה מוריניו האקס וצ'לסי. בקרב על המקום השלישי לוס אנג'לס גלאקסי תתמודד מול מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully