וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ג'וליאן מילס חתם לעונה אחת

6.8.2013 / 23:43

הגארד שירד עם אליצור אשקלון לליגה הלאומית, מצטרף לקבוצה של רובי בלינקו שמנהלת מגעים מתקדמים עם ניר כהן

ברק נתניה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה, כשהערב (שלישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של שחקנה של אליצור אשקלון מהעונה שעברה ג'וליאן מילס. בנתניה ניהלו מגעים עם מילס בימים האחרונים, כשהשחקן הראה רצון לחזור לישראל והפך לזר השלישי שחותם בסגל של רובי בלינקו, כשהמטרה תהיה לצרף רכז אמריקאי נוסף בתקופה הקרובה.

ג'וליאן מילס אליצור אשקלון. קובי אליהו
ממשיך בישראל. ג'וליאן מילס/קובי אליהו

מילס (28, 1.93) הוא בוגר מכללת בול סטייט שהוציאה בעברה את בונזי וולס. לאחר סיום לימודיו רשם עונה מצוינת בהונגריה לפני שהחל בנדודים בפולין, אוסטרליה והולנד. בעונת 2011/12 חזר להונגריה וחתם בשולונוק, שהגיעה לפיינל פור של היורוצ'אלנג' וזכתה באליפות הונגריה. במפעל האירופי רשם מילס 12.1 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע. בעונה שעברה הגיע לאליצור אשקלון וירד עם הקבוצה לליגה הלאומית תוך כדי שהוא רושם 14.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר מכן שיחק לתקופה קצרה בליגה הדומיניקנית.

מלבד מילס הספיק רובי בלינקו להחתים שני זרים נוספים ששיחקו בליגת העל עד כה כשצירף את הסנטר ראשון פרימן, אקס מ.כ הבקעה, והפורוורד בנט דיוויס ששיתף עמו פעולה במדי עירוני רמת גן. בקבוצה חתומים הישראלים יהוא אורלנד, אייל שולמן, דולב דראפיץ' ואלירן גואטה ומקיימים מגעים גם עם סנטר מכבי ראשון לציון בעונה שעברה ניר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully