וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי פותחת מול שיקגו, דרבי ישראלי ב-1.11

פורסם לו"ז ה-NBA, הליגה תצא לדרך ב-29.10, מקל יתארח אצל כספי כעבור 3 ימים. הווארד נגד הלייקרס לראשונה ב-8.1

חובבי ה-NBA, אתם מוזמנים להתחיל לרשום: לוח משחקי הליגה לעונה הקרובה, 2013-14, פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) והוא כולל בתוכו כמה תאריכי מפתח עם משחקים גדולים במיוחד.

ביום הפתיחה, 29 באוקטובר 2013, נזכה למפגש בין אלופת השנתיים האחרונות מיאמי לאחת היריבות הגדולות שלה שיקגו בולס, שתציג לראווה את דרק רוז, אשר צפוי לשוב מפציעה ולשחק לראשונה מאז פלייאוף 2012. האולם במיאמי, שם יתקיים המשחק, צפוי להיות גועש במיוחד. עוד באותו יום פתיחה מצוין, דרבי בלוס אנג'לס בין הקליפרס של דוק ריברס ללייקרס, אולי עם קובי בריאנט. את הטריפל הדר של יום הפתיחה ישלים המפגש בין אורלנדו לאינדיאנה, שבעצם יוציא את העונה לדרך.

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס (שני מימין) דווין וויד (ימין) נאבקים בשחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן (שמאל) וחברו דני גרין. 170831850, GettyImages
הגמר ישוחזר ב-26 בינואר/GettyImages, 170831850

גמר ה-NBA בין מיאמי לסן אנטוניו ישוחזר לראשונה ב-26 בינואר ובאותו ערב קווין גארנט ופול פירס יחזרו למשחק מרגש בבוסטון עם ברוקלין. דווייט הווארד יפגוש עם יוסטון את האקסית לוס אנג'לס לייקרס בפעם הראשונה בשמיני בינואר. סופרמן יגיע ל-LA למפגש עם הלייקרס ב-19 בפברואר.

הבכורה של הווארד ביוסטון, כמו גם זו של עומרי כספי, תהיה ב-30 באוקטובר בבית מול שארלוט. עוד באותו ערב, גל מקל ודאלאס פותחים נגד בבית מול אטלנטה. יומיים לאחר מכן כבר יתקיים ה"דרבי" הישראלי הראשון בתולדות הליגה, כאשר הרוקטס יארחו את המאבריקס.

בכריסמס, 25 בדצמבר, נקבל חמישה משחקים מעולים: ברוקלין - שיקגו, ניו יורק - אוקלהומה סיטי, לייקרס - מיאמי, סן אנטוניו - יוסטון, גולדן סטייט - קליפרס.

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
פותח נגד אטלנטה בבית. מקל/AP

משחקי היומיים הראשונים של העונה:

29.10

אינדיאנה - אורלנדו
מיאמי - שיקגו
ל.א לייקרס - ל.א קליפרס

30.10

קליבלנד - ברוקלין
פילדלפיה - מיאמי
טורונטו - בוסטון
דטרויט - וושינגטון
ניו יורק ניקס - מילווקי
יוסטון - שארלוט
מינסוטה - אורלנדו
ניו אורלינס - אינדיאנה
דאלאס - אטלנטה
סן אנטוניו - ממפיס
יוטה - אוקלהומה סיטי
פיניקס - פורטלנד
סקרמנטו - דנבר
גולדן סטייט - ל.א לייקרס

שחקן גולדן סטייט ווריורס לשעבר ג'רמי טיילר. AP
משימה לא פשוטה מונחת על כתפיו. ג'רמי טיילר/AP

אחד השמות המעניינים ביותר שנחתו בישראל בשנים האחרונות היה ג'רמי טיילר (22), סנטר צעיר שבחר לשחק במכבי חיפה, אבל התקשה להתאקלם ובסופו של דבר עזב את הקבוצה במהלך 2010. כעת השחקן האמריקאי סגר על חוזה בניו יורק ניקס וינסה לגבות את העמדה אותה מוביל טייסון צ'נדלר.

טיילר שיחק בליגת הקיץ עם הניקס והעמיד מספרים סולידיים בלאס וגאס כשרשם 12.8 נקודות בממוצע למשחק עם 56.3 אחוזים והוריד 6.4 ריבאונדים. עוד קודם לכן הוא שיחק בגולדן סטייט ואטלנטה.

טיילר עצמו נחשב לאחת ההבטחות הגדולות כשחקן שגדל בסן דייגו, ויתר על הקולג' ואחרי שנת הג'וניור שלו הוא עבר לשחק בחיפה ובטוקיו היפנית. הוא נבחר בסיבוב השני של הדראפט במקום ה-39 על ידי שארלוט, אבל הקבוצה ביצעה טרייד והעבירה אותו לגולדן סטייט. ב-2012 הוא חתם בדאקוטה וויזארדס ובמהלך העונה האחרונה הוא הצטרף לסנטה קרוז ווריירס מה-D-LEAGUE. בפברואר האחרון הזכויות על טיילר הועברו לאטלנטה תמורת בחירה עתידית בסיבוב השני וחודש לאחר מכן הוא כבר שב לשורותיה של סנטה קרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully