וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע של ברדפורד ירד במשקלו ונאלץ לעזוב את התפקיד

הבנטאמס, שהגיעו לגמר גביע הליגה האחרון, ייאלצו להסתדר ללא הסמל: "אהבתי להדליק את הקהל ואז לתפוס את הכרס"

העונה שעברה הייתה חלומית עבור ברדפורד סיטי. הבנטאמס עשו את כל הדרך המדהימה מהליגה השנייה (הרביעית למעשה) אל גמר גביע הליגה ולקינוח, גם הביסו את נורת'המפטון 0:3 בגמר הפלייאוף ועלו ליגה. אלא שלקראת העונה שבפתח, הקבוצה מיורקשייר תצטרך למצוא דרך להסתדר ללא אחד הנכסים החשובים ביותר שלה: הקמע ב-20 השנים האחרונות, לני בארי.

בארי בן ה-59 סבל מסכרת בחודשים האחרונים ואיבד לא מעט ממשקלו. בשל כך, הוא הרגיש שאיננו מתאים למלא יותר את תפקיד הקמע, "ג'נטלמן העיר", שדמותו אמורה להיות שמנמנה. לכן, בארי הודיע על עזיבתו: "אני שבור לחלוטין. אני איש מבוגר ובכיתי ללא הפסקה אחרי ההחלטה שלקחתי", הוא אמר, "הייתי רגיל שאוהדים יצעקו לעברי דברים כמו 'מי אכל את כל העוגות'. הייתי מדליק אותם ואז תופס את הכרס שלי, תמיד היו לי יחסים נהדרים עם הקהל".

צפו בבארי מככב:

את דמות הקמע של ברדפורד סיטי פיתח היו"ר המיתולוגי של המועדון, סטאפורד הגינבות'אם, לפני שנים רבות ומאז היא עברה שינויים ניכרים בצורתה, עד שהפכה לאדם עב הכרס שמילא בארי בהצלחה מרובה לאורך שנים ארוכות כל כך.

אגב, זו לא הפעם הראשונה בה שמו של בארי עולה לכותרות. ב-2009 הנהלת הקבוצה דרשה ממנו להפסיק לזרוק ממתקים לילדים ביציע (למרות שרכש אותם מכספו), בשל חשש שהוא יפגע בעינו של אחד מהם.

לני בארי הקמע של ברדפורד סיטי. AP
אומר שלום. בארי במראה הרזה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully