וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: צרפת ניצחה את גרמניה 84:89

באטום (18 נק') הצטיין במשחק הכנה בין שתי יריבות ישראל. בלגיה הפסידה לליטא 66:53. פקוביץ' בחר לוותר על הטורניר

יורובאסקט 2013 ייצא לדרך בעוד חודש בסלובניה, והנבחרות המשתתפות ממשיכות בהכנות שלהן. בעוד שנבחרת ישראל תמריא לטורניר ידידות באיטליה, ערכו שתיים מיריבתיה לבית א', צרפת וגרמניה, משחק הכנה ראש בראש בו ניצחו הטריקולור 84:89. הצרפתים כבר הוליכו 30:48 לקראת המחצית ו-32:53 ברבע השלישי, גרמניה, נטולת הכוכבים דירק נוביצקי, כריס קיימן ודניס שריידר הצעיר צימקה וכפתה משחק צמוד, אך לא יותר. ניקולה באטום הצטיין בשורות המנצחת, שחסרה את טוני פארקר, עם 18 נקודות, כשנאנדו דה קולו הוסיף 15 ו-6 אסיסטים. בצד השני, הייקו שפרציק ונילס גיפי קלעו 13 נקודות כל אחד לגרמניה.

שחקן נבחרת צרפת ניקולה באטום. Christof Koepsel, GettyImages
מתחילים להתחבר. באטום/GettyImages, Christof Koepsel

יריבה נוספת של ישראל, בלגיה, נכנעה 66:53 לליטא, אחת הפייבוריטיות של בית ב'. יונאס ולנצ'יונאס המשיך את כושרו המצוין מליגת הקיץ בארצות הברית כשהצטיין עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים, כאשר מינדאוגס קוזימנסקאס הוסיף 13 נקודות, כמו שהיו לדריוש לברינוביץ'. לינאס קלייזה הסתפק ב-5.

* מונטנגרו קיבלה היום חדשות רעות מאוד, כאשר התבשרה כי אחד מכוכביה הגדולים, ניקולה פקוביץ', בחר לוותר על האליפות. הסנטר המצוין קרוב לחתום על חוזה חדש ב-NBA, ככל הנראה במינסוטה, ולא רוצה לסכן את עצמו לפני כן. בסרביה, מילוש טאודוסיץ', שלא אמור היה להיות כשיר לטורניר בשל הניתוח שעבר בידו, אמר היום: "היד שלי בסדר, אנסה לחזור כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully