וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: האוהדים יפגינו נגד אלון חרזי

6.8.2013 / 22:39

דורשים מהמנהל המקצועי להתפטר לאור חולשת הסגל וימחו במשחק ברביעי נגד בית"ר ירושלים. קרדז'יץ' יגיע להתרשמות

אם לא די בסערה שחולל עלי חטיב אתמול (שני) כשסטר לשחקנה של מכבי נתניה ויקי כחלון, נראה שגם מחוץ למגרש הגזרה בהפועל עכו רחוקה מלהיות רגועה. אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע למשחק ההכנה נגד בית"ר ירושלים ברביעי (17:30, אצטדיון טוטו, שידור ישיר בוואלה! ספורט) כדי להפגין נגד המנהל המקצועי אלון חרזי.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

בימים האחרונים גיבשו האוהדים חזית אחידה כנגד חרזי, ורואים בו כאחראי להיחלשות הסגל בקיץ ולעובדה שהשחקנים הזרים שנבחנו בקבוצה לא נמצאים ברמה המתאימה. אחד ממובילי המחאה, רפי סולטן, אמר היום: "הבעיה הגדולה של הקבוצה זה לא עלי חטיב, אלא הסגל הקיים שלא מתאים לליגת העל. חרזי הביא לקבוצה רכבת זרים שאף אחד מהם פשוט לא מתאים ולנו האוהדים נמאס לשבת בשקט ואנחנו מתכוונים למחות נגדו במשחק".

בתוך כך, אמור מחר הצוות המקצועי להיפגש יחד עם יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת בכדי להכריע באשר לגורלו של חטיב שמושעה בשלב הזה מפעילות בקבוצה. השחקן עצמו ישב ביציע במהלך אימון הבוקר וראה את חבריו מתאמנים כשיחד איתו גם מהראן אבו ריא מושעה לאחר שהחליף דברים עם נעים. אבו ריא שמחזיק בהצעה ממכבי אחי נצרת צפוי לעזוב בקרוב. הקשר המונטנגרי דרקו קראדז'יץ' צפוי להגיע להתרשמות בימים הקרובים ואם ירשים הוא יצטרף לקבוצה.

חרזי עצמו סירב להתייחס לידיעה.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הצוות המקצועי ידון בגורלו ביום רביעי. עלי חטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully