וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל והלאומית טרם עברו בבקרת התקציבים

6.8.2013 / 19:07

בשל העימות עם הטוטו, הפגישות בין ראשי הקבוצות לבקרה יחלו רק בימים הקרובים. הבקרה: ”קבוצות יצטרכו להציג חלופות”

פחות משלושה שבועות לפני מועד פתיחת עונת 2013/14 בליגת העל ובליגה הלאומית, לוואלה!ספורט נודע שבימים הקרובים צפויים ראשי כל הקבוצות להגיע לפגישות בבקרת התקציבים, זאת לאחר שלאור הבעיות עם הטוטו עד היום לא נערכו פגישות כאלה. המשמעות: אף קבוצה לא עברה למעשה בבקרת התקציבים וכן לא העבירה את שחקני הרכש שלה בבקרה.

עופר אורליצקי יו"ר בקרת התקציבים (משמאל). קובי אליהו
הקבוצות הקטנות, שמסתמכות על הכסף מהטוטו, בבעיה. יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי/קובי אליהו

כידוע, בשלב כזה של שבועיים וחצי לפני העונה כבר עוברות מרבית הקבוצות בבקרת התקציבים וחוזיהם של שחקני הרכש מועברים בבקרה, כדי שאלו יוכלו לפתוח את העונה. אלא שבשל המחלוקות עם הטוטו אף קבוצה עדיין לא נפגשה עם ראשי הבקרה ובימים הקרובים יחל סבב הפגישות.

ראשי הבקרה ידרשו מראשי הקבוצות לדעת מהן החלופות שלהם לכסף שהגיע מהטוטו ורק לאחר שהקבוצות יציגו בטוחות לחלופות הן יוכלו לעבור בבקרת התקציבים. מי שעלולות לעמוד בבעיה הן בעיקר הקבוצות הקטנות שמסתמכות על הכסף מהטוטו, כך שגורמים בבקרה העריכו שעלולות להיות בעיות ללא מעט קבוצות בליגת העל ובוודאי בליגה הלאומית.

יו"ר הבקרה עופר אורליצקי אישר לוואלה! ספורט את העובדה שאף קבוצה עדיין לא עברה בבקרה ולמעשה עדיין לא התקיימו פגישות בנושא עם הקבוצות ואמר: "נכון לעכשיו כל מה שנגיד יהיה בגדר ספוקולציה כי באמת לא ישבנו עם הקבוצות. בשבועיים הקרובים נשב עם כל הקבוצות והם יצטרכו להציג את התכניות. שמענו בתקשורת על כל מיני חלופות ושהקבוצות יקבלו כספים, כמובן שאם אלו יהיו כספים נמוכים מאלו שהטוטו העביר הם יצטרכו להציג גם חלופות להפרש שנשאר. יש קבוצות שממילא הן עם פלוס גדול כך שזה לא ישפיע, ויש קבוצות שהן ממילא עם מינוס כך שזה בטח יקשה עליהם עוד יותר. בכל עונה, גם בלי קשר לצרות עם הטוטו, יש לעיתים בעיות לקבוצות, כך שבשלב זה אני באמת לא יכול לדעת אם קיים חשש שקבוצות לא יעברו בבקרה עד תחילת הליגה".

אגב, לוואלה! ספורט נודע שחלק מהקבוצות הנחשבות לקטנות עשויות במחזורים הראשונים, עד אשר תושג פשרה עם הטוטו או לחילופין חלופה ראויה אחרת, שלא להעביר שחקן אחד או שניים כדי לעבור בבקרת התקציבים ולהתחיל את העונה.

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
שחקני הרכש מתאמנים, גם אם עדיין לא צורפו באופן רשמי. אימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully