וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני הציע ללבנת: אבי לוזון יסיים את העונה, ויעזוב

6.8.2013 / 18:50

בפגישה עם נציגי לבנת והטוטו, יו"ר ההסתדרות שמשמש כבורר הציע מספר פתרונות לסיום הסכסוך: "עד סוף השבוע זה ייגמר"

יו"ר ההסתדרות עופר עיני נפגש היום (שלישי), כצפוי, עם נציגי הטוטו ומשרד הספורט, במטרה להגיע לפשרה בסאגה המתמשכת בין ההתאחדות לכדורגל לבין נציגי המשרד ומועצת ההימורים. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, עיני שנבחר להיות המתווך מעוניין ליצור פשרה במסגרתה קדנציית לוזון תוארך במספר חודשים ואז הוא יפרוש, ולא יוכל להתמודד שוב על התפקיד.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. מגד גוזני
יישאר עד סוף העונה ויעזוב? לוזון/מגד גוזני

במהלך הפגישה היום עלתה אפשרות לפיה לוזון יאריך את הקדנציה הנוכחית שלו בעונה אחת, כלומר עד תום העונה הנוכחית. לבנת עדיין לא הסכימה למהלך, אך אחד מהנוכחים בפגישה סיפר: "צריך למצוא פתרון ואיזון בין ההצעות. גם משרד הספורט וגם לוזון צריכים להתפשר".

כזכור, בסביבתו של עיני טענו בסוף השבוע כי ייתכן שתושג פשרה בין אבי לוזון ללימור לבנת עוד לפני ישיבת המזכירות, אך הפגישה נדחתה להיום. כעת, לאחר הפגישה, הצדדים מעריכים כי עד סוף השבוע תושג פשרה בעניין. "חייבים לסיים את הסאגה הזאת. עד סוף השבוע העניין ייגמר, לכאן או לכאן".

לימור לבנת שרת הספורט. קובי אליהו
ישיבה נוספת. לבנת/קובי אליהו

צוות ישום דו"ח זליכה התכנס שוב

הצוות ליישום המלצות דו"ח הועדה הציבורית לבדיקת המבנה הניהולי של ענף הכדורגל בישראל בראשותו של פרופ' ירון זליכה, התכנס היום (שלישי) לישיבתו השבועית. ההמלצה להקים מועדוני אוהדים כפי שאומצה בדו"ח זליכה נידונה אף היא בישיבה. פרומן עדכנה את המשתתפים כי מבחני התמיכה העתידיים לתמיכה כספית ולסיוע לארגוני אוהדים ארציים, מועדוני אוהדים מקומיים ומוסדות ציבור אחרים בביצוע פרויקטים ייעודיים, פורסמו להערות הציבור עד ה-15.8 ולאחר שיאושרו, ניתן יהיה לתמוך בארגונים אלה. פרומן הדגישה כי בכוונתה לשמוע מנציגי ההתאחדות והמינהלת כבר בישיבה הבאה כיצד בכוונתן להשתלב בהמלצה זו.

המלצה נוספת שנדונה היא הכשרת ורישוי מאמנים בישראל, במסגרתה ניתנה סקירה עניינית מצד ראש אגף הכשרת מאמנים במשרד הספורט על הרפורמה המקיפה שמבצע המשרד בימים אלה בתחום זה באמצעות תיקון חוק הספורט, אשר נעשה בתיאום ובהתייעצות עם התאחדויות ואיגודי הספורט.

מטרת התיקון היא בראש ובראשונה ליישר קו עם הנהוג והמקובל במדינות מתקדמות בעולם ולשפר את איכות המאמנים ברמת הכשרתם הן בקורסים והן בלמידה המתמדת לאורך השנים כתנאי לחידוש רישיון המאמנים על מנת לשמור על רמתם המקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully