וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: פדרו גלבאן סיכם לעונה אחת

6.8.2013 / 16:41

כוכב בני יהודה בחמש השנים האחרונות יצטרף ללוזונים בכפוף לבדיקות רפואיות. מצטרף לזיטו ואוגודה שחתמו השבוע

רכש נוצץ ללוזונים: מכבי פתח תקוה סיכמה היום (שלישי) על צירופו של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שסגר את תנאיו לעונה הקרובה. גלבאן ינחת בקרוב בארץ לבדיקות רפואיות וחתימה רשמית. במועדון מאם המושבות אישרו את הפרטים ואמרו: "הוא חתם על חוזה וישחק בקבוצה בעונה הקרובה". הידיעה מגיעה על אף העובדה שבתקשורת המקסיקנית דווח כי גלבאן סגר בקבוצת פואבלה המקסיקנית ביממה האחרונה. מי שניהל את המו"מ עם סוכניו של גלבאן היה יו"ר המועדון לשעבר משה זוארץ.

טקס פרידה פדרו גלבאן בני יהודה. ברני ארדוב
לא אומר שלום כל כך מהר. גלבאן/ברני ארדוב

במהלך השבוע החתימה הקבוצה את הקשר מחוף השנהב, זיטו, ואת הקשר הניגרי עמנואל אוגודה, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. מלבד אוגודה וגלבאן, לחלק הקדמי של הקבוצה הצטרפו גם דיא סבע וגיא מלמד. בפתח תקוה לא מתכוונים להחתים שחקנים נוספים עד תום מועד ההעברות. "יחד עם עומר גולן, גלבאן, סבע ואוגודה תהיה לנו התקפה טובה מאוד", אמרו בקבוצה.

גלבאן, 28, היה אחד הזרים הבכירים והאהובים בישראל בחמש השנים האחרונות בהן שיחק במדי בני יהודה. הארגנטינאי הובא לישראל על ידי המאמן גיא לוזון בקיץ 2008 ורשם 198 הופעות במדים הזהובים בכל המסגרות עם 81 כיבושים. בתום העונה הגיע חוזהו לסיומו ובני יהודה נפרדה ממנו בטקס מרגש. בשבועות האחרונים שמו נקשר לאטלנטה ופואבלה המקסיקניות וכן לקבוצות בסין, אך בסופו של דבר השחקן ימשיך את דרכו בישראל.

על פי אתר דריבליסט, גלבאן מדורג במקום השלישי ברשימת הכובשים הזרים המצטיינים בישראל בכל הזמנים עם 65 כיבושים. ג'ובאני רוסו מוביל את הרשימה עם 70 שערים וסטפן שאלוי במקום השני עם 68.

גלבאן ישלים חמישיית זרים חדשה לקבוצה של משה סיני אחרי הבלמים בויאן ג'וקיץ' ואיבן הרצג והקשרים זיטו ועמנואל אוגודה. בנוסף, חתמו בקבוצה דיא סבע והצעירים דור מלכה, שמוליק מלול וגיא מלמד.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מקווים לחוליית התקפה מרשימה. סיני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully