וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול על סף סיכום בהפועל ירושלים

6.8.2013 / 11:30

האדומים ממשיכים להתחזק: הגארד שלקח אליפות במכבי חיפה צפוי לחזק את הקו האחורי של מאמנו מאשתקד בראד גרינברג

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

צפו: הפועל ירושלים מציגה את הרכש החדש

בהפועל ירושלים ממשיכים לעבוד במרץ: לאחר שצירפו והציגו אתמול (שני) במסיבת עיתונאים את יותם הלפרין, אלישי כדיר ויניב גרין, לווואלה! ספורט נודע כי גם הגארד פול סטול נמצא על סף סיכום בקבוצה הירושלמית.

סטול גם יצטרף לפורוורד רונאלד דופרי, שנמצא על סף חתימה בקבוצה, וישוב לשתף פעולה עם מאמנו מהעונה שעברה במכבי חיפה בראד גרינברג, כמו גם עם חנן קולמן, שאף הוא סיכם בקבוצה.

בעונה שעברה במכבי חיפה רשם סטול (26, 1.78) ממוצעים של 14.4 נקודות, 5.4 אסיסטים, 3.3 איבודים ו-2.3 חטיפות ב-33.6 דקות למשחק.

שחקן מכבי חיפה פול סטול נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
יחגוג שוב גם בעונה הבאה? סטול/אדריאן הרבשטיין

לפני חיפה שיחק סטול במדי הלקונס רוחוס דה ורה קרוז במקסיקו בקבוצת ג'יגאנטס דה גייאנה מונצואלה. במקסיקו רשם סטול 22.4 דקות למשחק ב-41 משחקים, שם הציג ממוצעים של 88.9 אחוזים מהעונשין והשיג 12.5 נקודות למשחק לצד 4.3 אסיסטים.

את תקופת הקולג' העביר סטול באוניברסיטת טקסס פאן אמריקן, שם רשם ממוצעים של 11 נקודות ו-6.3 אסיסטים. ב-2008 ניסה השחקן, שנולד בכלל במישיגן, ארצות הברית, להגיע ל-NBA, אך הוא לא נבחרת בדראפט. לאחר שסיים את תקופת הקולג', הוא שיחק במספר קבוצות במקסיקו ואף הופיע במשחקי פאן אמריקה 2011, שם בחמישה משחקים רשם 5.8 נקודות ו-2.8 אסיסטים, כשהוא מגיע עם נבחרתו עד לגמר, שם הפסידה לפורטו ריקו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully