וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא היה לי חוזה במכבי. ירושלים שמה דברים על השולחן"

הפועל ירושלים הציגה את שני שחקני הרכש שלה, והגארד הסביר את הבחירה לחתום במלחה. גרין: "יש ראייה לטווח ארוך". הפורוורד רונאלד דופרי על סף סיכום

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל ירושלים החדשה עשתה היום (שני) צעד נוסף בדרך אל העונה הקרובה, שמבטיחה להיות מעניינת: יותם הלפרין ויניב גרין, צמד שחקני הרכש הנוצצים של הקבוצה, הוצגו במסיבת עיתונאים חגיגית.

שחקני הפועל ירושלים: יניב גרין, יותם הלפרין, אלישי כדיר. קובי אליהו
הטריו של מלחה. הלפרין, גרין וכדיר/קובי אליהו

הלפרין, ששב מעונה בבאיירן מינכן הגרמנית וכבר החזיק בסיכום עקרוני במכבי תל אביב, עשה לבסוף פרסה וחתם לשלוש שנים במדי הקבוצה האדומה מהבירה. גרין הוותיק חתם לעונה אחת במועדון, אותו רכשו במהלך הפגרה החולפת אורי אלון וקבוצת הרוכשים שלו, הכוללת כמובן גם את כוכב ניו יורק ניקס, אמארה סטודמאייר. גם אלישי כדיר, ששיחק בקבוצה בעונה החולפת, חתם לעונה נוספת.

"אם הייתי היום במכבי תל אביב? לא יודע. מה קרה מאז? הדברים פשוטים, לא היה לי חוזה חתום במכבי. מנכ"ל ירושלים פנה אליי ושם לי את הדברים על השולחן", אמר הלפרין. "הרימו גבה כשהלכתי לבאיירן מינכן, אני מאמין בשינויים, וזאת בדיוק הסיבה שבחרתי בירושלים. זה חיבור של הרבה דברים. הדרך פה והבנייה פה מאתגרת אותי וקורצת לי, וזאת הסיבה שבחרתי בירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
- יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"אני מאמין בשינויים, וזאת בדיוק הסיבה שבחרתי בירושלים". הלפרין/קובי אליהו

"בחרתי בקבוצה בגלל הפוטנציאל שיש במועדון הזה, עם הבעלים החדשים. מהניסיון האישי שלי, והיה לי ניסיון בקבוצות עם שחקנים מהדרג הכי בכיר באירופה, החוכמה היא לחבר את השחקנים ואז הכול נראה אחרת. אני יודע מה זה מלחה ואיזה אוהדים מחכים לנו, אבל רק מהצד של היריב ולא מה זה כשמלחה איתך. החלטתי הפועל ירושלים כך שכל הדברים האחרים לא רלוונטיים. אני מאמין בדרך החדשה", אמר הלפרין.

"הציפיות יהיו גבוהות ואנחנו לא מפחדים מזה. המטרה היא להתחבר, הסגל נראה טוב לליגה שלנו אבל הראייה היא עוד קדימה וככה צריך לחשוב", הוסיף השחקן, "אין ספק שאני צריך להיות אחד מעמודי התווך בקבוצה".

יותם הלפרין, יניב גרין מוצגים כשחקני הפועל ירושלים. קובי אליהו
"הציפיות יהיו גבוהות ואנחנו לא מפחדים מזה". הלפרין/קובי אליהו

כדיר אמר עם הצגתו: "אני שמח ששני החבר'ה לצידי, שאני מכיר אותם המון שנים מהנבחרת, הצטרפו אלינו. להיות איתם בחדר ההלבשה זו חוויה ואני בטוח שגם הזרים שיבואו ידבקו אלינו ואני צופה עונה טובה וכיפית".

יניב גרין אמר עם הצגתו: "מההיכרות הקצרה שיש לי עם הקבוצה, אני רואה שמנסים לבנות פה משהו חדש. יש ראייה לטווח ארוך, אנשים מבינים שהמועדון נבנה השנה מאפס ונצטרך סבלנות בהתחלה כדי שהדברים יתחברו ונשיג את הניצחונות וההישגים שאנחנו רוצים להגיע אליהם. הלהיב אותי לשמוע את הדברים האלה ולכן בחרתי בהפועל ירושלים".

"אם הכול יהיה בסדר אני מאמין שגם בשנה הבאה אני אהיה פה", אמר גרין והתייחס למשא ומתן עם המועדון שהוביל לצירופו. על ההכנה ליורובאסקט במדי הנבחרת אמר גרין: "היו לי הצעות מקבוצות שמשחקות פעם בשבוע וזאת הסיבה שלא הצטרפתי אליהן, כי אני אוהב לשחק ורוצה לשחק".

יותם הלפרין, יניב גרין, אלישי כדיר שחקני הפועל ירושלים. קובי אליהו
"אנחנו רוצים קבוצה שהקהל יזדהה איתה". כדיר וגרין/קובי אליהו

מנכ"ל הקבוצה גיא הראל אמר: "אנחנו רוצים קבוצה שהקהל יזדהה איתה. יושבים פה שחקנים שמסמלים מחויבות ומצוינות, עם אופי יוצא מן הכלל. רצינו את הישראלים הכי בכירים. הם היו במעמדים הכי גדולים בכדורסל האירופי, אליהם הפועל ירושלים רוצה להגיע. לכל השלושה היו הצעות יותר אטרקטיביות מבחינה כלכלית. זה שיותם הלפרין בחר בנו זה מאוד חשוב". כמו כן, הראל הודיע כי מחירי המנויים ירדו והם יוצעו למכירה החל מסוף החודש.

בתוך כך במלחה ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הקרובה, ורונאלד דופרי נמצא על סף סיכום בהפועל ירושלים. דופרי , סמול פורווורד בן 32 (2.09 מטר), שיחק בעונה החולפת בליגת הפיתוח במדי הקבוצות רינו ביגהורנס (14.1 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-18 משחקים) ולוס אנג'לס דיפנדרס (11.7 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים ב-18 משחקים).

דופרי לא נבחר בדראפט 2003, אולם בעונת 2003/04 הצליח לחתום במדי שיקגו בולס לה תרם 6.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-47 משחקים. משם עבר לדטריוט פיסטונס, אולם מיעט לשחק תחת המאמן לארי בראון. דופרי עבר בטרייד למינסוטה ב-2005/06 ובילה בעיקר על הספסל. ב-2006 חזר לשנתיים נוספות בדטרויט ושיחק רק 20 משחקים בתקופה זו. ב-2007 עבר לסיאטל בשורותיה רשם אבעה משחקים, ואת הקריירה שלו ב-NBA סיים במדי טורונטו, בשורותיה שיחק שלושה משחקים בלבד בשנת 2010/11. דופרי שיחק באירופה במדי טלקום בון הגרמנית (2009/10) ובאנדריאה קוסטה אימולה מהליגה השנייה באיטליה (2012).

שחקן שיקגו בולס לשעבר רונאלד דופר. Jonathan Daniel, GettyImages
הרכש הבא במלחה? דופרי במדי שיקגו בולס/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully