וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.8

ראול בדרך לקאמבק מרגש, דורטמונד מעוניינת בקשרה הגנאי של מילאן, רונאלדיניו רוצה להישאר בברזיל, סיטי מחזרת אחר פפה, חדירה ישמח לחבור למוריניו. כל ההעברות והשמועות

העברות

* אלמריה, העולה החדשה ללה ליגה, שאלה ממטאליסט חרקוב את הבלם הארגנטינאי מרקו טורסיגליירי בן ה-25.

* סיאד חאירוביץ', בלם נבחרת בוסניה הצעירה (20), עזב את ארסנל וחתם לשנתיים בגראסהופרס, קבוצת נעוריו.

שמועות

* רונאלדיניו הכחיש את השמועות על מעבר אפשרי לטורקיה, ואמר: "אני לא חושב על דבר מלבד אתלטיקו מיניירו. אני מאוד שמח כאן, ואסיים כאן את החוזה".

* ב'מארקה' מדווחים כי סמי חדירה פתוח לאפשרות של עזיבת ריאל מדריד לצ'לסי של ז'וזה מוריניו, וכי הבלאנקוס יהיו מוכנים למכור אותו לאחר שצירפו את אסייר ירמאנדי.

* ויין רוני מתחיל להרגיז את שחקני מנצ'סטר יונייטד. בזמן שנמשכים הדיווחים על רצונו של החלוץ לעזוב את המועדון, באנגליה מדווחים שחקנים כמו גיגס, אברה ופרדיננד לא אוהבים את ההשפעה של הפרשה על הקבוצה: "מעצבן שהוא שם את עצמו לפני המועדון".

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה לחזר אחרי פפה, בלמה הפורטוגלי של ריאל מדריד. סגנית האלופה האנגלית עשויה להגיש הצעה בקרוב.

* מיקל ארטטה מנסה להרגיע את אוהדי ארסנל ומבטיח שיגיע רכש גדול: "זה יקרה. אין לי ספק. אני יודע שהבוס וההנהלה עובדים על זה קשה. זה יקרה, אני בטוח. הרבה שחקנים גדולים עוברים ברגע האחרון של חלון ההעברות".

* נשיא שאלקה קלמנס טוניס טוען ב"בילד" הגרמני שהוא רוצה להחזיר לקבוצה את ראול, החלוץ הספרדי בן ה-36 שכיכב שתי עונות במועדון ועבר לליגה הקטרית. אחרי שיובנטוס הודיעה כי תשחרר שני חלוצים מהסגל שלה, בגרמניה מדווחים ששאלקה עוקבת גם אחרי אלכסנדרו מאטרי, החלוץ האיטלקי המצוין שלה.

ראול שחקן אל סעד לפני משחק הידידות מול קבוצתו לשעבר שאלקה. GettyImages
בדרך לקאמבק מרגש בשאלקה? ראול/GettyImages

* "בדיילי מייל" האנגלי טוענים שלואיס סוארס שוקל לנקוט צעדים משפטיים נגד ליברפול, מאחר וזו מסרבת למכור אותו לארסנל שכבר הציעה עבורו 40 מיליון פאונד.

* סטיוארט דאונינג קרוב מאוד לעזוב את ליברפול. ב"גארדיאן" טוענים כי ניוקאסל מציעה 5 מיליון פאונד עבור קשר נבחרת אנגליה והוא עשוי להיענות בחיוב להצעה.

* ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווחים שמאמנה של בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ מעוניין לצרף את קווין פרינס בואטנג, קשרה של מילאן ועשוי להגיש לו הצעה בקרוב.

* למרות שהחתימה כבר את רוברטו סולדאדו, באנגליה טוענים שטוטנהאם מעוניינת לצרף גם את כריסטיאן בנטקה, חלוצה של אסטון וילה ונבחרת בלגיה.

* ובינתיים, ולנסיה מצאה מחליף לרוברטו סולדאדו ועל פי הדיווחים בספרד העטלפים הגיעו לסיכום עם סראגוסה על רכישתו של הלדר פוסטיגה, החלוץ הפורטוגלי הבינלאומי שלה.

* באנגליה טוענים שבשיקטאש הטורקית מתכננת פניה לג'רמיין דפו, חלוצה של טוטנהאם ונבחרת אנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully